Reply on: dopravak88 #188387:
Áno viem ? len je mi jasné,že tam u nich sa rozhodne nepreferoval presný počet dverí a už vonkoncom nemusel byť vysoko bodovaný.Tam predpokladám objednávateľ zadal požiadavku na povedzme 10 trojdverových 18m vozidiel a 30 klasických 4 dverových 18metrákov.Myslím,že v takomto prípade preferencia alebo zámerné nastavenie špecifikácie karosérie v prospech jedného výrobcu neexistuje.Do tendra sa zapojili dajme tomu Mercedes,MAN a Volvo no a vyhral ten kto dal najvýhodnejšiu ponuku.To len tu musíme byť ,,in" Lacný autobus za pár chechtákov s krehkou karosériou s 5timi dverami a nahovno riešeným interérom je cool akurát tak pre "Delfiho" a Ja&Ty a nie pre širokú verejnosť,ktorú by mali osloviť a nahnať do MHD.Hlavné je že si plnia vrecká a na skvalitňovanie MHD sa absolútne s prepáčením vysrali.Linkovanie v meste na nič a ešte aj "Shity" čo nás vozia (česť výnimke MBCC ? ) Len tak ďalej ?
Ale zase na tých nových sa nedá nič popísať... a "Pri jazere" (L8,9) je tiež taký nový, iba s autobusom, nie s elinou
ivanbuto
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_13_02_07/Materialy_zaradene_priamo_na_rokovani/3b_Informacia_trolejbusy_DPB.pdf