Reply on: 810zssk #187886:
Ako som vravel, kapacita sa zdvojnasobi. Takze kludne sa moze previest aj cestujuci z inych liniek. Koniec koncov, bude to perfis. Navyse musim uznat, v pripade predlzenia 3/8 do Pe by sme sa konecne zbavili toho paradoxu, najma s neprestupnym listkom
Ten napor prave myslim na safarikovo namestie. Aktualne tam zachadzaju linky 2, 4, 5, 6,, ak budem predpokladat ze 6tka pojde po novom cez jesenskeho, safko a do Pe, k tomu pridam 3, 8, tak mi to vychadza na sakra preplnene safko. Pokila nenastane moznost rozbocenia vetvi so zastavkami (viz Tr.M.) tak tam bude skutocne prehusteny interval. Navyse krizovatka je aj pre cestnu IAD, ktora v tych meistach je tiez dost husta, preto sa obavam aby tam nenastal vaznejsi problem. Navyse sa tam budu kumulovat veskere linky, a s reflexmi nasho dispecinku ak sa tam nedajboze daco stane (elektricka spustajuca sa prudko dole do krizovatky) tak mas absolutny kolabs. Za cas nez dispecing da rozkaz obchadzok tam uveznis kopu vozov. plus IAD bude blokovat. Naozaj by som uz do safka toho moc nepchal. Petrzalku spojit iba s l.6 s KV (co je jedina oblast, kam sa proste z Pe clovek nedostane ani keby chcel neviem ako, cez vikendy to do KV trva autom 8min, MHD 45). To by bohate stacilo v prvej etape, a v dalsich mozno tiez. Safko moze sluzit stale ako prestupny uzol na elektricky do inych casti.
, teda v centre nedojde k ziadnemu navyseniu frekvencie spojov! Vynimkou bude krizovatka Safarikovo namestie, ale tak tam to bude riesene cele inak.
Stale riesite CSS v Pe pre elektrickovu trat, ktora nebude hadam ani 5 rokov. Vcil sa vyuziju EF na stavbu po Bosakovu, a smitec. Dalej prachy nebudu (ak EU neuvolni dalsi riadny balik pre JeTi). CSS sa da nastavit tak, aby elektricka nikde nestala, pricom napr v takom svedsku som sa prave stretol s takym prvkom, ze na menej vytazenych "priecestiach" bolo normal zabezpecovacie zariadenie, kratke predzvananie, a elektricka preletela. V liberci tusim to je tiez, Petrzalka nema absolutne take cesty, kde by sa tvorili kolony alebo to nebolo mozne. Podla povodneho planu vedenia trasy (ktory +- je vzdy rovnaky) nastane problem akurat pri Jungmanovej, kde je celkom slusna doprava (Ale CSS by rovno vyriesila problemy s prejazdom cez tu retardovanu Tkrizovatku), a dalsie miesto asi az pri Technopole. Inde nie je taky prepravny prud, kde by nastalo akekolvke zdrzanie, co i len pri 90s intervale. A po dalsie, aj s nakupom novych vozov, sa Dp dle meho zbavi par poslednych srotov. Teraz ten vysmech v podobe znovuobnovenia uz davno vyredeneho vozidla z dovodu akutneho nedostatku prevadzkyschopnych vozidiel.......Moc tych elektriciek neostane volnych. Trat do Pe dostane minimalne interval l.95 co je 5min. Takze kazde 2,5min ak by sa vozy triafali na krizovatkach by bola krizovatka zastavena na malu chvilku. Problem?
Siemens iba programuje zadane udaje. Ak sa mu zada, ze na tej a onej krizovatke ma stale prednost IAD, tak pref nepref, stale auta prejdu a elektricka postoji.
iba bláboly a urážky...
810zssk
Dufam ze im to UVO zrusi a budu padat hlavy.