Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: aquila #187824:
Hm. Cez tú križovatku v PB som jazdil v tých časoch minimálne raz mesačne a zmena po výmene radiča (a ďalších veciach, to nebola len výmena radiča) bola VEĽMI výrazná do pozitíva. A vždy, keď sa tam zjavili zlepšujúci policajti, tak to len domrvili.
Reply on: 810zssk #187818:
a) nemyslim si ze by sa zabili prestupu na autobusy, bolo by to o linkovani a ci by sa tam urobil prestupny uzol, ci sa posunie o 300 metrov hore dole je jedno.

b) ked tam JT dostavia to co chce na tych darovancyh pozemkoch, tak by boli aj tam budovy co generuju dopravu .. am ozno este viac

c) ani nebola, stale by to bolo asi 300 m, skor od dalsej by bola docela daleko.

ale hej, je to otazne ako by sa potom rozdelili zastavky, kazdopadne skoda povodneho navrhu a zadubenosti ludi co sa isli pochlebovat kmotrikovi, JT ale vykaslali sa na normalnych ludi. odobrat peciatku a diplom.

Reply on: VLK #187817:
krizovatka v povazskej bystrici je podla mna jedno z najvacsich fiask v dopravnej infrastrukture, vyhodilo sa doslova 100 milionov korun za akoze inteligentny krizovatku, ktora aj tak nefungovala poriadne. vsak to bol vysmech. a najma za tie peniaze, to bol cisty tunel SMERackych goril na cele s vaznym. to ze vymenili stary radic BDE za novy od tej firmy zo zlina za superpredrazenu cenu to uz je len uspech .. hlavne ze sa na tom nabalili a za tu sumu mohli mat pomali aj prelozku cesty I/61 🙂

a tam sa tou krizovatkou ozaj temer nic neporiesilo, vsak jedine co sa urobilo, ze sa dala maximalna preferencia pre hlavny smer a tvarilo sa to, ze to to sem tam pusti niekoho od rajca/orloveho a aj tak tam museli zasahovat vacsinou policajti. s tym by som sa teda zrovna nechvalil.

p.s. na stranke vlcik.sk nie je nic.

Forbidden

You don't have permission to access /vlcik/ on this server.
Reply on: aquila #187813:
Viedeň je nefunkčnosťou preferenci električiek známa už roky. Skús Mníchov, Norimberg, Brémy...
Reply on: luky133 #187821:
?
Reply on: 810zssk #187771:
Malo by ísť o dlhé roky plánovanú úpravu trolejbusovej trate medzi zastávkami Hany Meličkovej - Janotova (resp. len Pri podchode - Janotova). Už od otvorenia bola v tomto úseku nie práve vhodne postavená, ale vtedy to nikto neriešil a každý rok sa to odkladalo...
Reply on: MatejBA #187779:
Tak mňa to dnes potešilo lebo som sa konečne cestou do práce netlačil v Tedome ako sardinka a aj "vysokohorskí" nosiči, ktorí smerovali na Hl. Stanicu tam nemačkali zbytok cestujúcich. ?
Reply on: Ike #187814:
No to hej, ale stale budes mat problem s tym ze ludia ti tam vojdu na trat a tam budu cakat kym sa budu moct zaradit.
Reply on: aquila #187809:
Tak ale zas ak by bola zastavka na estakade Einsteinova tak
a) absolutne zabijes prestup na autobusy
b) zastavka by bola daleko od budov ktore tam budu generovat najviac cestujucich
c) zastavka by bola prilis blizko zastavky Viedenska
Reply on: aquila #187813:
zaujímavé... kľudne sa stavím... ale pripomínam, že pred rokmi mi tiež veľa kolegov hovorilo, že našim riešením križovatke v Považskej Bystrici nepomôžeme, že to tam je zabité až do príchodu diaľnice... čo myslíš, zmenilo sa niečo ❓

pre tvoju info - k doprave mám nesmierne blízko, až príliš... a roky v doprave za sebou... nuž - netajím sa sebou, info o mne je na stránke vlcik.sk
Reply on: aquila #187813:
Ja s Tebou tiež súhlasím, že preferencia v BA nikdy nebude. Ale treba dúfať a snažiť sa. Lebo vzdaním otvoríme cestu tým niemandom, ktorý pokazia aj nemožné.

Tebou uvedený Centrál je krásny príklad: Keby dali turnikety pri vjazde v dolnej časti briežku a turnikety na výjazd v hornej (nie naopak, ako je to teraz), tak by IAD idúci do centrálu neblokovali zvyšok vozovky + keby preložili trolejbusovú trať, že by šla cez dopravný tieň, ktorý je tam teraz na okrasu mimo jazdného pruhu do Centrálu, tak by to bolo o 100% lepšie. Ale z kancelárie takéto postrehy asi nenadobudnú
Kde v Bratislave sú dispečerské stanovištia? Napr. na Hlavnej stanici je len v noci alebo aj cez deň?
Reply on: 810zssk #187807:
Nemyslel som tieto veľké uzly. Myslel som skôr menšie ale napriek tomu kolízne - napr. na Račianskej radiále - Vinohrady, Hečkova, Čachtická a pod. Resp. tie, kde je kolízny iba jeden smer (napr. už taká Pekná cesta by bola zbytočná)
Reply on: VLK #187810:
stavim sa s tebou o basu sampusu ze to nebude fungovat, preferencia poriadne nefunguje ani vo viedni, kde su s myslenim a vsetkym uuuuplne niekde inde ..

hlavne nie v bratislave, kde sa vymyslaju take nezmyselnosti ako prijazd do podzemnych garazi pri tunely, prechod pre auta cez elektricky a priorit pre IAD pri centrale ..

neviem ci si naivka, alebo robis v niecom co nema s dopravou moc spolocne, ale v bratislave to NEBUDE NIKDY fungovat a opakujem svoju stavbku basu sampusu.

taktiez tvrdim, ze ten kto podaval za metro ba navrh zmeny nasypu na estakadu a akosi zabudol na estakadu bosakova je bud nebotycny debil alebo totalny zebedneny neschopak, ktory si nedovidi na koniec svojho tupeho nosu... obavam sa, ze je to kombinacia oboch..

a kto to odporucil by mu mali zobrat peciatku a diplom. ako som sa tesil na tento projekt, tak si teraz nic viac neprajem, aby zbabrali tender, boli namiestky na UVO, tender bol zruseny a nic sa nepostavilo pokial to neprekreslia..
Reply on: tr3mp #187808:
nakoľko aj cyklisti dostávajú naše projekty a občianske iniciatívy sa k nim vyjadrujú, tento prvok (cyklodoprava) nebude určite obídený...
Reply on: Ike #187806:
to je podla mna nerealizovatelne, ale tak ako spekuluje VLK, ty a dalsi je len dalsi dokaz ako je urovnove riesenie doslova na hovno a premrhana sanca ..
Reply on: aquila #187797:
to je čo za blbosť ❓ neznamená, že ak sa to doteraz nedokázalo, tak preferencia nejde spraviť... jednoducho si tu musia istí ľudia vytĺcť z hlavy, že tu sa nič nedá... inak fakt potom radšej nech posledný zhasne svetlo... sorry, ale podobné kecy ma iba otravujú a unavujú... som v práci od nevidím do nevidím a snažím sa, aby sa tu s určitými vecami pohlo a bol by som rád, keby nás takých bolo viac, inak bude Blava tam, kde bola doteraz...

snáď sa v najbližšej dobe ukáže, ako sa to má robiť ?
Reply on: Mike #187800:
ono uplne optimalne by bolo, keby bola zastavka elektriciek na estakade einsteinova, s tym, ze by bola napojena na zastavku vlakov einsteinova. touto zastavkou by sa obsluzili aj nove stavby v petrzalskom CMO, aj uvodna cast bosakova a spolu, tym padom by aj dalsia zastavka mohla byt posunuta ..

@810ZSS: vyhoda tej zastavky mi je tiez jasna, ale magoriatu sa to zdalo byt drahe, tak zrusili ..

nizmenej, toto uz nezmenime, kedze zodpovedni ludia su zabedneni a nenepadlo ich pri zmene estakady pre svojho chlebodarcu a sponzora zmenit DUR aj pre potreby obcanov na estakadu bosakova..
Reply on: VLK #187788:
Vrátane križovatiek... a budú v rámci jednej investície vybudované aj priechody pre cyklistov a ďalšie súvisiace opatrenia? Alebo sa predpokladá, že včetci cyklisti (napr. deti) budú prechádzať križovatkami s autami? ?

Viac v článku: http://www.cyklokoalicia.sk/modernizacia-elektricky-do-dubravky-a-cyklisti/
Reply on: Ike #187806:
Hej, lenze ked by si toto spravil na Trnavskom myte kde mas v pracovny den interval 2 minuty v kazdom smere tak ti jemne skolabuje cestna doprava 🙂

Na mensie krizovatky radsej beznu CSS. Lebo pri tebou navrhnutom systeme by sa polovodici napchali na trat a tam cakali kym sa budu moct zaradit do pruhu (ako sa to deje aj dnes na priecestiach bez CSS).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.