Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dedek #183763:
Vírivými prúdmi myslíš bludné a tienením katódovú ochranu?
Ja sa teda radšej k pestovaniu uhoriek alebo fotografovaniu nevyjadrujem.
Reply on: VLK #183833:
Predpokladám, že obojsmerné to obratisko nebude ani náhodou, však?
Reply on: ivanbuto #183836:
Treba zrusit linky 64 a 209 a spravit tam SADkarsky system. Trolejbusy oznacia len cielom, pricom premavat budu nahodnym sposobom na tychto trasach:
- Jelacicova - NOU
- Jelacicova - Lovinskeho
- Ruzova dolina - NOU
- Ruzova dolina - Lovinskeho
- Jelacicova - Valasska
- Ruzova dolina - Valasska
?

Inak neviem ci neriesime neexistujuci problem, kedze od 18.10. bude na Jelacicovej pocas dna verejne pristupne WC, akurat neviem ci tam je dostatocny cas na jeho navstevu (zmena CP?).
Reply on: Mike #183762:
Tak ja som to pochopil ako iróniu, lebo to, čo píšeš, som ja nikde nečítal.
Reply on: Ámos #183760:
Ja som si tam jasne prečítal, že to ironizuje a to zbytočne. Oni chcú byť informovaní vopred, t.j. napríklad o 200 m skôr a on z toho robí, že chcú byť informovaní na opačnom konci mesta.
Reply on: Ike #183828:
Na NOÚ nie je sociálne zariadenie pre vodičov.
Reply on: VLK #183833:
Dik.
No a prichadza na ojrofondove projekty:
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_09_26_27/61_Nahrad_projekt_Doprava_4.pdf

VOPRED PROSIM, OPRAVTE MA ak som nieco zle pochopil, niektore casti materialu mi pridu trochu zmatocne.

Zatial to teda vyzera na projekty:
- reko trate v Dubravke
- trolejbusova trat na Brnianskej a k Tescu Lamac
- elektricky a trolejbusy
- uzemny generel dopravy

Inak sa mi paci ze v texte oznacuju petrzalsku radialu ako "piatu radialu nosneho systemu" cim jednoznacne oznacuju dnesnu elektrickovu siet ako nosny system 🙂

Material ohladne druhej casti petrzalskej radialy (Janikov dvor) uvadza: "Vzhľadom na to, že časový harmonogram výstavby predstavuje 36 mesiacov, zahájenie realizácie projektu by bola možná len s využitím “bridge financing“, potrebuje mesto Bratislava k začatiu verejného obstarávania a zahájeniu výstavby vo finančnom období 2007 -2013, odporúčanie, resp. súhlas s MDVRR SR a JASPERS." - chapem to spravne ze zvazuju zaciatok vystavby useku do Janikovho dvora este do 2013? Lebo ine casti materialu tomu tak trochu odporuju.

V materiali sa uvadza aj strategia rozvoja siete elektrickovych trati, napr.:
- elektrickova trat Zlate piesky - ZST Vajnory
- elektrickova trat Tomasikova (Ruzinovska - Racianska)
- Bory (az po Jana Jonasa)
- Letisko
- Mlynske nivy - Slovnaft - Popradska
- trat Jiraskova - Smolenicka - Sintavska, na oboch koncoch zapojena do prvej etapy petrzalskej radialy

Pri trolejbusoch sa zas uvadzaju nasledovne trate:
- trat do Petrzalky cez Kosicku a Most Apollo... v texte sa uvadza Holicska a linka 68, na mape je len Ovsiste
- Avion
- Trencianska
- Eurovea
Reply on: 810zssk #183831:
dôvod je jednoduchý - aby tam ostalo aj naďalej, nakoľko pôvodne projektované obratisko bolo vyprojektované "v ceste" ďalšiemu pokračovaniu električky... a pri opravách a pod. sa ďalšia slučka hodí... úrovňové riešenie Bosákovej je aj z dôvodu napojenia na tunel popod Dunaj...
Reply on: Mike #183829:
Aky je dovod toho presunu obratiska?

Inak urcite som tiez za mimourovnovu Bosakovu - cela ta trat by podla mna mala byt mimourovnova...

Ono keby sa o tych eurofondoch vedelo skor tak sa mohli pokusit prvu etapu realizovat az po Technopol. Jednak by to malo vacsi zmysel a jednak zo strategickeho hladiska by tam obratisko bolo efektivnejsie (a stale dufam ze tam bude...).
Reply on: Ike #183828:
Preco nie. Ale zrusil by si strategicke spojenie Mileticka - Kramare ? Navyse 209 ma byt po reforme linkovania nosna linka a 64 ma ist na Trnavku takze by si zas dalsie spojenie zrusil... co nas privadza k tomu ze najrozumnejsie by bolo zaviest to nove linkovanie tbusov 🙂
Reply on: aquila #183824:
Tak vieš ako. Ešte v čase keď to celé malo financovať mesto sa spravil rozpočet podľa DÚR. A potom sa hľadalo kde sa dá čo najviac ušetriť. Z nového starého mosta sa išlo na reko súčasného, z nadjazdu nad Bosákovou sa išlo na úrovňové priecestie, z 3 koľajného obratiska sa išlo na dvoj a pod..(následne sa podľa toho spravila druhá DÚR a z nej vychádzala DSP, atď..)
Teraz keď to celé má ísť z € fondov je to iné. A v tomto by som možno aj súhlasil s Tebou, veď už pre ten starý most, ktorý nakoniec bude predsalen nový (ktože významný vlastní nejakú oceliarsku firmu, ktorá náhodou vyhrá tender?), sa robí "zmena stavby pred dokončením" podľa stavebného zákona, teraz som čítal že pre prvú etapu sa uvažuje presunúť obratisko z Námestia Hraničiarov tesne pod Bosákovu, čo by bolo opäť na zmenu stavby pred dokončením, tak keď už, tak sa môžme vrátiť od úrovňového križovania Bosákovej naspäť k mimoúrovňovému...
Reply on: 810zssk #183826:
A čo takto vymeniť 64 s 209
teda 64 Ružová Dolina, 209 Jelačičova
Ad. Petrzalka: Mohli by sa vybudovat nove zastavky tak aby sa po spusteni elektricky do Petrzalky mohla zaviest nejaka takato pripojna bus linka 🙂
http://goo.gl/maps/wuUpK
Reply on: ivanbuto #183822:
Sice suhlasim, ale z takych realnejsich moznosti (ak uz musi byt ta pravidelna linka) - nemohla by 64 jazdit po vozovnu a prestup by bol niekde pri brane?
Reply on: TomJ #183820:
Ironia, ironia...
Reply on: Martin Fundárek #183711:
je niekde k mani aj aktualizovany projekt ? ze ako to tam bude a aj zjednosmernie ulic v tej oblasti ?

skoda ze radni pani nenasli gule sa vratit k povodnej DUR, kde sa bosakova riesila mimourovnovo ...

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=9817

podla poslednej akej takej dokumentacie je to bohuzial urovnove riesenie .. obrovska chyba .. normlane by som bol radsej nech sa to presunie do dalsieho obdobia ako stavat toto docasne trvale riesenie ..

http://eia.enviroportal.sk/detail/nosny-system-mhd-prevadzkovy-usek-janikov-dvor-safarikovo-namestie-v-b-1
Reply on: Ike #183782:
no minimalne jeden dost podstatny, taxik neblokuje ine ako vyhradene parkovacie miesta. preto maju taxiky pred normalym autom prednost. a to vsade. v kopu krjainach maju v bus pruhoch napisane BUS TAXI. aj tot v susednej viedni.
Reply on: Ike #183812:
Linka 207 zabezpečuje akú-takú dostuponosť Patrónky pre Mudroňovu, takže na Lovinského určite nie.
Najlepšie podľa mňa za súčasnej situácie celú 64 poslať do čerta...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.