Samozrejme, že plný bus v špičke nevyrobí obrovské straty, naopak je ziskový. Ale zmysel by to malo jedine pri IDS kvôli akceptácii cestovných dokladov. Inak nevidím dôvod, aby sa na ziskový bus platila dotácia a z tej (po príšlušnom prefiltrovaní!) sa potom dotovala iná linka.
Tak overené to nemám. Ale pochybujem, že plný bus v špičke vyrobí nejaké obrovské straty a takisto pochybujem, že kraj ráta náklady a výnosy osobitne na každý jeden spoj, ktorý premáva na území kraja. Možno by to mohol objasniť Valec, alebo niekto iný.
Tento element tam naozaj je, ale podla mna nie je rozhodujuci. A aj keby bol tak je to podobna tragedia ako ta servilnost. Vsak nech potom BSK zrusi objednavku tych busov do Malaciek ked su ziskove.
Elektricenka uz plati aj v nocnych spojoch bez listka.
RegioJet vraj chce o niekolko rokov zaviest kyvadlovky v obciach kde zastavky su mimo alebo
z inych obci na stanice. Zltymi autobusmi samozrejme.
Možno nejde ani tak o servilonosť. Plný bus do BA z Malaciek je v zisku, tým pádom BSK nestojí nič a v podstate "zadotuje" nejaký spoj do okrajovej obce. Ak súčasťou objednávky nebudú ziskové spoje, BSK sa zvýšia náklady, lebo bude dotovať samé stratové spoje.
P.S. Vďaka tej doprave,že je aká je,tiež som núteny prispievať k vytváraniu kolón,lebo mi je ešte furt výhodnejšie na cestu do a z práce požívať vlastnú dopravu ☺
Tak potom nejaký súkromník by mohol mať kyvadlovku...No alebo fakt už preskáčme všetci do aut lebo toto bude nieže Bratislavská integrovaná doprava, ale Bratislavská dezintegrovaná doprava ? Som zvedavý ako mieni BSK prilákať ľudí do MHD,SL a vlakov...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo