Systém, popisovaný drinkom, fungoval v Amsterdame chvíľu, potom sa pokorna vrátili k tebou popisovanému systému.
Keďže Holanďania sú kríženci Židov so Škótmi, ktorí boli zo svojej pôvodnej vlasti vyhnaní pre prílišnú lakomosť, niet sa čomu diviť.
Nechcem sa hadat, ale ked som bol naposledy v Amsterdame tak tam v elektrickach fungoval nastup dvomi dverami, pri jednych bol vodic, pri druhych sprievodca...
To radšej podobný systém ako v Amsterdame. Pravdepodobnosť kontroly je asi 30%. Chodia v skupinách 3-5 a ešte to istí doprovodné vozidlo Priznám sa, že holandské zákony nepoznám, ale čo som videl, nikto sa s nimi nehádal, ani sa nepokúšal utiecť ("obeťami" boli väčšinou turisti .
nebuď detailista
btw. napríklad rekonštrukcia trate Trn. mýto-Krížna bola zaplatená v čase, keď tadiaľ už začali behať eliny?
ale dpb by sa naozaj mohol oficiálne vyjadriť, kedy mieni spustiť tunelovú prevádzku - ono to zverejňovanie má okrem oznámenia ceny predsa ešte ďalšiu "pridanú hodnotu" = termíny zhotovenia diela
Vec je ta, ze Bratislavou sa da pomerne jednoducho cestovat na cierno. Je a byva to tak na viacerych miestach. Pre BA by imho vedeli byt vhodni "sprievodcovia v mhd" (na nosnych ale aj na beznych linkach, na ich castiach) - kontroluje, predava, informuje; a nastup prednymi dverami na vymetacich linkach - su moznosti ako standardne navyknut populaciu na platbu za mhd, zaroven s dost moznym zvysenim kvality prepravy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk