Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neverím na magistráte sa niečo veľmi záhadné stalo! Po veľa rokoch ich napadlo aspoň trošku zlepšiť komfort chodcov na Molecovej. ?
"Úprava signálnych plánov - skoordinovanie zelených na priechodoch v smere električkovej zastávky Molecova (križovatka Karloveská - Molecova)"

Zámer bol schválený 9.5. v operatívnej komisii a tak už môžeme čakať len na jeho nasadenie a potom zistíme ako sa to zmenilo. ?
Reply on: 810zssk #180579:
takže od pondelka fičíme cez tunel a potom cezeň (po "neotestovanej" trati) pôjde aj Outlook express ?

inak, nevie niekto, čo sa robí pri Digital parku pri výjazde z Einsteinovej na nadjazd v tom trávnatom oblúku? nejaký ďalší pruh/podjazd? o chodníku/cyklo veľmi pochybujem...
O 4 dni ma byt podla zmluvy dokonceny tunel...
Reply on: Peon #180576:
Iróniou je nová bytová zástavba v pozadí bývalej stanice.
Reply on: Ike #180553:
Pre zaujímavosť podľa ID čísla skla v Exife a samotného Exifu Nikon 1 V1 a Nikkor VR 70-300mm f/4.5-5.6G, teda cez redukciu a poriadny orez za menší snímač (2,7x).

Inak čistá záležitosť línii ktoré zbiehajú do nekonečna, ten čistý príklad s koľajnicami ktoré sa v nekonečne zbiehajú to vystihuje vždy najlepšie. Iný extrém, opak teda širokého pohľadu či doslova rybiny s 180 stupňom.

Poučka samozrejme hovorí, že úlohu nehrá použitá ohnisková vzdialenosť (mám radšej pomenovanie uhoľ, lebo každý snímač inej veľkosti má inú hĺbku ostrosti a trošku odlišnejšiu, ale nie dosť, perspektívu a bla bla bla sprosti), ale vzdialenosť od objektu.

Pokiaľ ma ten rozum neklame, tak ak by sa použila napr. pevná 600 s 35mm, tak by ten efekt bol o trošku výraznejší, ale tam je pravda skôr poznať tú fyzikálnu hĺbku ostrosti, čo väčší snímač prinesie. A pravda, sranda je to samozrejme s poriadne drahým pevným sklom čo má na to dostatočné vykreslovacie schopnosti, videl som veľa krásnych fotografií krajiny robených pevnou 500. Jeden čas som mal reflexnú 500 F8 od Minolty (jediná AFka čo existuje), ale vtedy som mal zlámané hnáty (ako aj teraz. :-)) ), tak som si ju nemohol dosť užiť, ale bola to sranda, na toto ako vyšité. I keď mne sa radšej pozdával ten špecifický bokeh čo zrkadlový objektív produkoval.

A fakt, meniť uhoľ či ohnisko naozaj nie je lupa či priblíženie, mení to hĺbku a perspektívu, na zväčšenie tu máme makro sklá s 1:1 alebo i 3x-5x zväčšením.

To len tak, k téme. Aby sa nepovedalo. ?
Mierny offtopic: Video prezentacia linky D, ktora sa ma zacat budovat v Prahe - http://www.novemetro.cz/videa
Reply on: Mike #180561:
ak si dobre pamätám, nočná práca nie je ponovom iba do 5.00? a tuším podľa zák. práce je príplatok víkend 30% a noc 25%
Reply on: frenky #180570:
Povedal by som že práve takí jedinci sa ako prví zbalia a vypadnú "o dúm dál" akonáhle im tam niekto ponúkne o pár desiatok eur viac.
Reply on: 810zssk #180571:
A zial, tak skoro to asi ani apoliticky odbornik nebude.
Reply on: frenky #180570:
To chapem...

Bohuzial DPB zrejme tak skoro nikto schopny motivacie riadit nebude...
Reply on: 810zssk #180569:
Lenze nikdy nedosiahnes stav, ze ti vsetci odidu kvoli platom. Najma, ak sa najdu jedinci, ktori su schopni a ochotni robit - prehnane - za 400€ a z toho 200€ poslat domov rodine. Neodsudzujem ich, chapem ich, ze je to lepsie ako nemat nic. A na tom stavia manazment podniku. Momentalne je ale odliv vodicov ani nie tak kvoli platom, ako skor kvoli podmienkam v podniku. Resp. kvoli vztahu "manazment - veduci pracovnik - vodic". Zakon padajuceho "tyviescoho" funguje v podniku dokonalo.
Reply on: Mike #180566:
Lenze povedzme si na rovinu, keby vsetci poodchadzali kvoli platom a totalne by ten system spadol tak by sa to konecne nejak riesilo 🙂
Tak vďaka aspoň niečo som sa dozvedel nové
Reply on: mirofilo #180565:
Tak tu máš tušim nárok na preplatenie cesty domov raz mesačne (alebo aspoň nejaký príspevok je na to) a potom tušim aj na ubytovnie sa tiež prispieva nejakou čiastkou ak to ešte nezrušili (čo sa plánuje)
Reply on: schumino #180563:
Áno, tak čo som počul vodič čo je v tej najnižšej platovej triede pokiaľ robí iba úväzok a iba pracovné dni (víkendové 30% príplatky už spravia niečo) tak môže byť že k výplate dostane okolo 550€.
A už vidím tunajších diskutujúcich ako reagujú (alebo si to niektorí iba pomyslia), že tak nech odíde, nikto mu to nekáže robiť ? Aj preto mávame denne nevypravené služby z dôvodu nedostatku vodičov ? A tí ukrajinci sa sem nie a nie hrnúť, ako si to pred časom niekto predstavoval...
Ja som z východu PO a dnes som sa bol informovať v predchadzajucom zamestnaní SAD a od
bývalých kolegov som zistil že robia za 450 - 500 eur. Tak som to hneď pustil z hlavy a chce skusiť
Bratislavu
Reply on: mirofilo #180562:
To ja neviem objektívne posúdiť, každá má nejaké plus a nejaké mínus. Veľké zmeny nastali k vlaňajšiemu septembru kedy sa poprehadzovali medzi vozovňami dosť zásadne vozidlá, linky ale aj vodiči takže vtedy sa menilo dosť roky zaužívaných princípov. No a plusmínus od nového roku sa vymenili na všetkých prevádzkach aj vedúci, takže tiež je to za tých +- 5 mesiacov zasa úplne iné čo sa týka vzťahov vovnútri ale aj navonok...Závisí aj kde bývaš lebo to dochádzanie môžeš mať o to kratšie... Ale napr. jeden z objektívnych ukazovateľov, najmladší vozový park má vozovňa Trnávka (1. DP).
Reply on: Mike #180561:
tak keď to rátam tak nič moc. 700€ brutto.
?
A čo myslíš, ktorá vozovňa je najlepšia čo sa týka vzťahov na prac. a podobne?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.