Reply on: J3FFO #179240:
Síce tadiaľ ale absoltúne nechodím, ale ako počítam, žiaden problém by byť nemal.V rannej špičke medzi 6:00 a 7:00 príde na zastávku Zlaté piesky 22 regionálnych spojov (nepočítajúc linku 630), medzi 7:00 a 8:00 je ich 21. Každý regiobus má kapacitu cca 70 cestujúcich, na druhej strane som žiaden bus prichádzajúci do BA nikdy nevidel plnší ako na cca 55 cestujúcich, ale budiš.
22 spojov * 70 cestujúcich = 1540 v rannej špičkovej hodine
Električka má interval 8 minút, tzn. za hodinu odíde 7,5 spoja. Kapacita súpravy 2 x T3 je 220 cestujúcich (maximálna 328).
7,5 * 220 = 1650
Takže aj keby všetci cestujúci z regiobusov vystúpili na Zlatých pieskoch, električky by ich pobrať zvládli. Avšak, najväčší výstup regiocestujúcich je na oboch zastávkach Bajkalská. Zastávka Zlaté piesky má výstup na úrovni cca 17% dochádzajúcich z tohto smeru, takže cca 262 cestujúcich za hodinu (viď http://www.bid.sk/data/Image/ilustracie/obrazok%205.jpg). Toto množstvo sa kľudne vprace do jednej súpravy.
Akékoľvek obavy "od stola" o nedostatočnej kapacite zo Zlatých pieskov kvôli enormnému množstvu prestupujúcich z regiobusov sú teda zbytočné.
Ámos
Tiez nemam k PKO nejaky vrely vztah. Je to podla mna barabizna, urovnou architekturi podobna stodole. Idealne riesenie by bolo obostavanie, nech je aj vlk syty, aj ovca cela. Bohuzial aktivisti odmietaju cokolvek, okrem uplneho zachovania v takom stave v akom to je. Nuz moct ryzovat na koncertoch predavajuc listky za komercnu cenu s prenajmom za cenu "toto mesto musi podporovat kulturu!" je silny hybatel.
odporucam blog prof. Mistrika http://mistrik.blog.sme.sk/c/278789/Naco-potrebuje-Bratislava-kulturu-v-PKO.html
Kyjev je uz ina vec. To je ina architektura!