Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: reise_reise #177418:
To je strašne dlhá doba kým po zavretí dverí ten autobus odbrzdí. To že si pridá plyn do vysokých otáčok je vodičom, ktorý ten plyn pridá aj keď vie že to odbrzdenie autobusu neurýchli a tých pár sekúnd si na tej zastávke aj tak postojí...
Reply on: reise_reise #177418:
Medaky su sice drahe, ale keby tu neboli, nic kvalitne by si nemal. Možno namiesto 25 Medakov by bolo možno dalsich 51-55 SORov. Neviem ako sa to presne volá ale to pomalé rozbiehanie SORu zo zastávky ( a vysoké otáčky motora k tomu) spôsobuje zastávkova brzda počas státia na zatávke. Logicky mala by sa hneď odblokovat po zavreti dveri, no bratia Libchavaci este pridali nejake 2 sekundy - asi aby si ludia stihli posadat a soferi just dupadli silou mococ na plyn.
Uz teraz sa mozes tesit na dalsie SORy
Chcem sa opýtať, že či sa už podarilo ľuďom z tohoto webu vypracovať nejaké návrhy na zlepšenie MHD alebo aspoň niečo spolu ako kolektív vypracovať a zaslať mestu, či sa iba diskutuje "o ničom"...

Mimochodom ako hodnotíte nové autobusy? Podľa mňa sú Mercedesy kvalitné ale veľmi drahé na to, čo si môže mesto dovoliť. Podobná kvalita sa dala zaobstarať aj za nižšiu cenu. Autobusy SOR sú čo sa týka priestoru katastrofa - ľudia trčia zo sedadiel do uličky, vo vlečke nie je kde stáť, v oblasti kĺbu je to snáď jediný autobus kde sa ledva postavia 4 ľudia, sklápacie sedačky sú úplne zbytočné (iba zaberajú miesto na státie) a ku podivu na to, že sú to ešte len ročné autobusy tak zateká do nich okolo okien a už som zažil v dvoch vozidlách zhodne na linke 63 zatekanie v kĺbe do interiéru. A niečo sa mi donieslo aj o praskaní rámov. Tak sa pýtam, že či zas protipól v cene - to najlacnejšie sa vyplatil. Mimo to niektoré autobusy SOR už počas rozbehu zo zastávky chvíľu stoja pričom motor je na vyšších otáčkach ale vozidlo stojí a pohne sa až po chvíli.
Reply on: albert.BKV.zrt #177416:
Och boze, hnusni cestujuci, maju ist radsej autom a nie reptat. Ale samozrejme nase pozicie treba zachovat aj potom ked uz autom budu chodit vsetci, napokon ako vieme zeleznica je tu pre zelezniciarov, nie cestujucich. Nieco ako MHD.
Reply on: Martin Fundárek #177408:
Fuj, skarede zeleznice Vam nedovolili ist do vlaku, 20-30 min. pred odchodom ?! ... Ak by sa nastupovalo do oboch suprav naraz, velka vacsina by nastupila aj do voznov Os vlaku, v domneni ze sa jedna o Zr so skorsim odchodom. Kludne ste mohli formou staznosti/nametu, pripomienkovat technologiu obratov a prac s nimi...
Pred casom dosla tiez "podnetna" staznost v zmysle: "preco sa k jednemu nastupisku pristavuju vlaky na odchod a zaroven na dalsiu kolaj toho nastupiska prichadzaju ine vlaky? Takto sa ludia zrazaju na schodoch a v podchodoch... " Navrhoval/a rozdelit perony na prichodove a odchodove.O prechodiacich tam nebolo nic...
?
Reply on: Andy #177414:
Neviem, či to dokážem popísať. Rozdiel je v množstve spojov, klientele, osobnostiach vodičov, rýchlosti a technike jazdy. To sa proste musí zažiť.
Reply on: S499.1023 #177413:
Môžeš nám, neskúseným, priblížiť nejaké rozdiely medzi bratislavskými a brnenskými nočákmi/rozjazdmi? 🙂
Reply on: irizar #177412:
Tak to ani omylom. Brnenské nočné rozjazdy (a hlavne jazdy) sú zážitok z inej dimenzie, porovnateľný len s jazdou trolejbusom zo Solingenu do Oehligsu.
Je to síce o Brne, ale väčšina deja by teoreticky mala sadnúť aj na Bratislavu... ?

http://imgur.com/a/i87YM
Reply on: Ike #177406:
Je to rýchlejšie ?
Reply on: Peon #177276:
vsetky tieto projekty co si vymenoval (az na metro) su PPP projekty, ale na dost inej urovni ako nase "PPP". je tam zaintereseovane mesto viedne (ergo spolkova krajina), ministerstva, do istej miery aj EU a sukromni investori (nieco na styl hb reavis) .. dalej aj ked nie su rakusani najcistejsi a dokazu tiez co to roztunelovat (skylink schwechat), ale tieto tri projekty pre zeleznicu sa im podarili..

co sa tyka metra, nestavia to len cisto mesto vieden, jednak uz spominana u-bahn steuer, co plati kazdy zamestnanec vo viedni, ale aj napriek tomu prispieva stat az do 50% na vystavbu metra, kedze to vieden je hlavne meesto...

a potom nepodstatny fakt, rozpocet mesta vieden, je skoro taky vysoky ako ma cela slovenska republika 🙂 a sokujuco tam napriklad cez PPP vysiel vonkajsi dialnicny 52km dlhy okruh na 1,5 miliardy euro aj s 30 rokov prevadzky, spravy a je o 4 metre sirsi, betonovy, ma 8 km tunelov, 80 kmprotihlukovych stien, ako nasa slavna R1, ktora ide mimo mesta, je uzsia, a bude stat 3,91 miliardy euro 🙂

aj o tomto to je

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #177408:
... na závese ktorého bola zamknutá súprava. ...

Martin Fundárek

Reply on: Vladimír #177282:
No, ja mám so železnicou opačnú skúsenosť. V minulom GVD prichádzal na hl.st. Os 3038 (17.30), na závese ktorého bola zaknutá súprava. Zadná časť točila na Zr 1703 (odchod 17.45). Na západnej polovici perónu však bolo na tabuliach "Nenastupovať". Po odchode Zr 1703 nabehla na zostávajúce vozne mašina, urobila sa brzda, potom sa ohlásil cez rozhlas posun, potom sa popotiahlo na druhý koniec perónu a až vtedy mohli nastúpiť ľudia na Os 3039 (odchod 18.10).

Martin Fundárek

Reply on: TomJ #177303:
A čo tak zablokovať označovače a povedzme 20 s pred odchodom ich odblokovať a zahlásiť "GONG - Vozidlo o chvíľu odchádza, označte si, prosím, cestovné lístky"?
Reply on: Hom #177404:
Podobne platí aj pre dojazdy L33 na Lovinského, kde je zákazová značka B6 s dodatkom 7,5t...

"Značka Zákaz vjazdu nákladných automobilov (č. B 6) zakazuje okrem vjazdu nákladných automobilov aj vjazd ťahača
prívesu, ťahača návesu a špeciálnych automobilov odvodených od nákladného automobilu alebo od autobusu"

otázne je, či sa trolejbus s pomocným dieslovým motorom považuje za špeciálny automobil odvodený od autobusu, ale tipujem, že hej. Každopádne nechápem, načo sa silou mocou trepú tou úzkou uličkou...
Reply on: 810zssk #177403:
100, 138, alebo predlžená 137
Chcem tu upozornit, ze este pred Vianocami bola pred zastavku Vystavisko osadena znacka zakaz vjazdu vozidlam nad 3,5t a akosi sa zabudlo na tabulku okrem MHD. Takze kazdym vjazdom 82 sa porusuje zakon. A je mozne aby vodic autobusu dostal pokutu???
Taka aktualnejsia a realnejsia tema:

Ake cislo bude mat trat Bratislava-Raca - Bratislava-Centrum - Bratislava-Petrzalka? ? ? ?
Reply on: 810zssk #177401:
samozrejme, vypadlo mi "kladný image dpb je oxymoron" 🙂

ale inak s Tebou súhlasím. Byť vodičom je povolanie a služba verejnosti. Tiež robím v podobnej oblasti (školstvo) a rozhodne si nemôžem prenášať osobné problémy do zamestnania, pretože kazím meno celej inštitúcii.

Uznávam, že nie vždy sa to dá - to ale nie je ospravedlnenie a už vôbec by nemalo byť apriori.

vodič by mal reagovať razantne, ale profesionálne - a nie napr. vrieskať na dobiehajúcu dôchodkyňu "Pridaj, rakovina!"
Reply on: Ike #177397:
Image moze byt aj negativny, to urcite vies 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.