Z povahy zamestnania musi byt vodic osoba, ktora vie zvladat stres, nie psychopat. Nastupil by si do lietadla ktoreho pilot by sa vyhrazal cestujucim fyzickym nasilim (akokolvek debilni by ti cestujuck boli)? Navyse vodic reprezentuje DPB a musi dbat na image zamestnavatela.
Jeden z dôvodov bude asi aj to že bol v práci už od 14:30 atoto mal ako poslednú jazdu po x kolách na 66... a ešte nebodaj ak tam mal pákový starý sor, tak to je už dosť na nervy aj keby nikoho neviezol ☺
A je fakt že na Karpatskej (randal) alebo na Trnku (palace gameclub) zvyknú nastupovaťpekné hovadá, ktoré v tom voze dosť vyvádzajú...
Vodič asi usúdil, že radšej ako zastaviť voz a volať políciu to bude vzhľadom na blížiace sa ukončenie efektívnejšie vyriešiť takto ?
Dobry den,
poprosim vodiča(linka č.N74,v noci zo 6.januara 2012 na 7. januara 2012,smerom z Hlavnej stanice,čas odchodu 00:00)aby sa láskavo ukludnil a nevyhrážal sa cestujucim že ich osobne rozkope(!!!),
Vdaka.
Ja nepotrebujem navrhovať iné trasy. Toto nie je fórum, kde si ľudia/deti navrhujú trasy liniek. Linkové vedenie je urobené celkom dobre vzhľadom k aktuálnej finančnej situácii Bratislavy. Jedine by som zrušil linky 27, 82, 128, X13. Našťastie na Dlhých dieloch sa to už vyriešilo, keď z liniek 35,36 a 135 vznikla jedna ako-tak normálna linka...
Nie stale neznamena len raz za cas. Ale ked zapchy nie su preco by som nemohol usetrit par dobrych minut rychlejsim cestovanim. Drienovu som myslel ako prestupnu zastavku medzi tymito linkami, ak sa ti nepaci tak moze byt radsej zastavka na Mliekarenskej. Vobec neprekaza ze je Drienova na znamenie. Aspon tam nemusi zakazdym zastavit. Aha, aj na Bajkalskej mozu stat, nie je to zly napad. K dalsiemu len tolko, zo Zochovej to snad na Hodzko nie je daleko.
Ale ak mas dost rokov, navrhni ine trasy.
Linka premávajúca cez Prístavný most a celú Bajkalskú by malá zápchy len niekedy? Videl si niekedy trojicu L98? Nie, nešli podľa CP, ztrojené odchody liniek v BA neexistujú... A tvoja druhá pseudolinka ide cez Lamačskú, Brniansku, Pražskú, Šancovú a Trnavskú - čiže taktiež ulice, kde zápchy bývajú len raz za čas
Koľko máš tých rokov?
Ked su zapchy neda sa nic robit, ale tie nie su stale.
Predpokladat ze by dve linky mali uspokojit vacsinu cestujucich je minimalne naivne. A ani to nepredpokladam. Este raz opakujem, ze ide len o 2 linky z cca 70 autobusovych liniek, teda asi 3%. Predlzenie intervalov liniek v priemere o 3%, co je 18 sekund na 10 min. nie je citelny problem.
Neviem teda koľko máš rokov....
ale k veci: Prečo majú tvoje expresné linky zastavovať na Drieňovej? Veď to je zastávka na znamenie, na ktorej stojí len L66 a L74, nestojí tam ani neexpresná L98.
Ďalej tvoja "L1" - Prečo stojí na SAV a nie na Hodžovom nám? To je predsa bližšie k centru mesta; prečo nestojí podľa tvojho návrhu napr. na Bajkalskej? Myslím, že sú dôležitejšie zastávky ako Drieňová.
K "L2" - zase tvoja linka stojí na Drieňovej - kade chodí minimum ľudí, ale zastávky ako Zimný štadión alebo Bajkalská sú o5 vynechané.
Takže čo ja na to? Takéto trasy som si nevymýšľal ani keď som mal 10 rokov. Ale buď rád, lebo ľudia na tvojej úrovni robia aj v DPB a navrhli trasy liniek 82 či X13, takže kariéru urobiš, neboj
No schvalne, daj nejaky navrh na redukciu linky,ale pozor na cisla, lebo ta tu mozu ukamenovat prispevkami.
Neviem co znamena ten tvoj 2.bod.
Uniká ti fakt, že mesto si platí určitý počet km, ktorý mu DPB najazdí , cize keby si chcel tie 2 nové linky, musíš dakde ubrať.
Mne sa myšlienka expresov páči, minimálne 34ka mohla byť expresná už dávno. Keď môže mať 3násobne menší Lamač expresnú linku, tak prečo by ju nemohla mať 35tisícova Dúbravka.
1. u niekolkych zo sucasnych min 70 autobusovych liniek by sa urcite nasiel priestor na redukciu v prospech navrhovanych liniek
2. -//-, teda su
3. nepochybne, t=s/v alebo tak nejak
4. dakujem za zhodu
Takze rychle spojenie medzi dvoma najvacsimi mestskymi catami a centrom mesta je podla teba vhodne pre minimum ludi?
?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto