No jasne, ale dnes prispobovat linkovanie tomu ze o tri roky tam predlzime linku je podla mna nezmysel. Radsej to linkovanie upravme ked to bude aktualne, samozrejme len tam kde to ma zmysel. Dalsia vec je ze ten vyvoj je dnes velmi rychly. V roku 2000 bolo len tazko prisposobovat linkove vedenie tomu ze v roku 2009 otvoria Euroveu, pripadne ocakavat ze niekedy v 2015tom budeme potrebovat menit linkovanie na zapade kvoli Borom. Len tazko mohli predpokladat vystavbu v Zahorskej... a podobne
Pokial ide o cislovanie - to je historizmus.. nove linky by imho mali ist do autobusoveho radu, ale precislovat sucasne by bol nezmysel.
Ak má byť takéto linkové vedenie aj naďalej, kľudne môžu zrušiť v sedlách, mimo špičiek a cez víkendy 50% výkonov električiek - ak majú ísť 3 naraz, stačí , keď pôjde jedna...
Samo, to sa ale predsa nevylučuje... ani doma si nespravíš najprv rekonštrukciu malovky a potom nové elektrické rozvody a kúrenie, ale zachováš logickú postupnosť. A keď si robíš kuchynskú linku, tak si tam dáš predprípravu na umývačku riadu, aj keď si ju nekúpiš hneď. Nie je to o nič drahšie. To platí aj pri plánovaní dopravy a vôbec linkovania. Ja napríklad vôbec nechápem prečo je číslovanie trolejbusov iné, ako autobusov. Električky chápem - v istom slova zmysle to je/mal byť vyšší hierarchický stupeň
Presnejšie zatiaľ to vyzerá na pomalú smrť (postupný útlm) električkovej dopravy... Aj keď aj ja súhlasím s väčšinoým odborným názorom, kolapsom by som to určite nenazval. Kolaps, je keď zlyhá systém ako celok. A ten zatiaľ funguje.
Nespochybnujem vyhody stability, ale mam dojem ze pri tom vsetkom co sa za roky zmenilo by to chcelo cele nanovo prerobit, lebo to nezodpoveda dnesnym poziadavkam. Aj za cenu straty stability.
Ono ked sa zisti ze je stale potrebna linka po trase dnesnej 93 tak sa 93 zachova.
Tak v zastávkovom cp jedni budú mať šípku doľava a druhý šípku doprava
A na transparente by to nemal byť problém: cieľ bude buď Vozovňa Hroboňova (mohlo by sa doplniť do spodného riadku že cez Hrad alebo cez Palisády), a tie po novej trati budú mať Prokopa Veľkého, lebo to bude konečná zastávka...
A dojazd toho jedného hroboňáckeho poradia 205 asi tiež ostáva cez Hrad...
ja nič, len sa mi to zdá čudné, že napr. tram trať v tuneli či krížna sa musela najprv jedna siahodlho a druhá veľm narýchlo kolaudovať a tutohľa to ide aj bez toho
inak, prečo hneď nezmenili niektorú linku na tú trasu, veď v rámci akcie "aby sa ušetrilo" už pred koncom roka povymýšľal DPB všeličo...
luky: no otazka ci to boli 2 zalozaky, alebo to bol zrovna ten tedom, len ho nejak spojazdnili
Peon: lebo ako som pisal, do kopca siel ako stary tambus na 1 prevodovom stupni (ale nepreradovalo to stale na 2 a potom nepodradilo) a rychlost tiez nebola vysoka A to uz bolo po tom, co vystupila cast cestujucich na Molecovej.
Marek1978
http://www.dpb.sk/dopravne-obmedzenia/mhd-pocas-novorocnych-sviatkov
skvele...