Reply on: J #17534:
este vacsi prinos by boli nove vozne, tam nepotrebujes ziadne specialne povolenia do zahranicia a uroven v takom ceskom Bmz je nepochybne vyssia ako v 680.To co jazdi teraz na IC BA-KE je samozrejme paskvil a uz coskoro to bude jazdit na normalnych rychlikoch. Ale bude to nahradene zase len reko voznami. ZSSK by mali postupovat tak ako CD najskor nove vozne az potom nieco ako Pindulino (alebo radsej dalsie nove vozne) Ja to tak vidim, ze o 2 roky bude 680 CD chodit aj do Kosic.
Kami
ad elektrina: DPB ma nejaky zvlastny system? Zeleznice si vybavili jednotnu (dost vysoku) sadzbu za kW bez ohladu na nejaku spicku, vysoky ci nizky tarif.
Nie som si isty, uz s tym nerobim, ale elektricka trakcia mala mat tarif ako spominal Papyr. Ine z VN a ine sadzby z VVN. Pausal bol len na nemeranu spotrebu podla instalovaneho vykonu (reklamy a pod.).