d3k0> co by som si nevybral...jednoducho do takeho spoja nenastupim
a ked nastupim tak s rizikom, ze sa mi nieco moze stat (nie len v karose...v tambuse moze prasknut sklo na dverach, v 280tkach su tak prehrdzavene uchytenia dveri, ze tiez mozem vypadnut aj s nimi...). ked sa neponahlam tak pockam na prazdnejsi spoj, alebo si vyberiem inu trasu
to, ze vsetci sa vzdy musia natlacit do prveho spoja za kazdu cenu je ich problem...tak pre mna za mna nech si aj vypadnu ked sa tak ponahlaju



d3k0
Karosy 7xx - boky relativne dobre, osuchana cervena farba, strecha uplne hrdzava, dvere na niektorych miestach hrdzave a prekryte nitovanymi plechmi
Ikarus 28x - boky zozrate od hrdzy, na niektorych miestach diery, strecha v dobrom stave, dvere dole hrdzave a derave
TAM-BUS (4400) - boky prehrdzavene podobne ako u Ikarusov, strecha OK, dvere OK.
Cize keby si to mal hodnotit podla plechov, mozes rovno napisat, ze aj Ikarus alebo Tam-Bus ma chybnu konstrukciu. Ked si porovname interier, tak zistime, ze najmenej poskodeny je v Ikarusoch, najviac v Karosach. Je to samozrejme sposobene vyrobou a aj to, ci praska ram, alebo nie - a u vozov s rokom vyroby 1989 praska statocne u oboch vtedy dodavanych typoch. Nazor zalezi len od toho, comu kto priklada vacsiu dolezitost.
Novsie busy uz nemame s cim porovnavat, lebo ich nemozme predsa porovnavat s podstatne starsimi... Cez to vsetko sa ako cestujuci necitim v Karosach bezpecne (s vynimkou vozu 1320 a vozov po GO v Zlineri) vzhladom na svoje osobne skusenosti - napr. s dverami.