Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #168999:
a vyfúka nás úplne ? tá klíma v SORkách je otras. Nepríjemne to fúka na človeka, zatiaľ čo v MBCC je klíma super a aj bez toho aby to fúkalo na človeka priamo.
Reply on: Valec #168996:
Priplatim tych par centov za vykonnejsiu klimu do SORiek
Reply on: Valec #168993:
ale nebolo by to od veci. Hlavne v tej vlečke je to hotová mizéria - krivá podlaha a miesto na státie takmer žiadne. To už aj tie 3-dverové second-hand Meďáky majú viac mestia na státie. Inak keď sme pri tom, tak čo vedie SOR k tomu, že tak debilne robia priestor na státie v kĺbe? Mám na mysli tie vystupujúce časti mechu v dolnej polovici, ktoré oveľa viac vystupujú do interiéru ako v MBCC či Irisbuse. Okrem toho to madlo v strede, ktoré je akože formované do oblúka a má byť ako opierka tam iba prekáža.
Reply on: Valec #168996:
Jaj na to som zabudol, že klimatizácia stála len jeden cent. ?
Reply on: luky133 #168995:
Tak ale ten 2x výkonnejší model je určite aj drahší a to by potom DPB za klímu na voz zaplatil 2 centy a nie jeden.
Reply on: Solider #168986:
Ešte dávnejšie tomu už budú aj roky ešte cca okolo roku 2007 som niekde čítal asi to bol nejaký "odborný" web, že do trolejbusov 25Tr je možné namontovať klimatizáciu pre cestujúcich až do trolejbusov s karosériou Citelis 1B kvôli zmenenej elektrickej výzbroji. Tie naše 25Tr majú ešte karosériu Citelis 1A, ale čo som pozeral fotky dopredu by sa možno aj dala namontovať, ale veľmi natesno. Vzadu je na ňu miesta dosť.

A tá klimatizácia pri SORkách je chybou DPB lebo si nedal žiadne presnejšie podmienky o jej výkonnosti. Podľa katalógov firmy Carrier Sűtrak, ktoré som si pozeral daný typ klimatizácie, ktorý je nainštalovaný v SORkách vôbec nie je určený pre mestské autobusy. Pre mestské autobusy odporúčajú cca 2x výkonnejší model. Takže nakoľko neboli určené podmienky SOR určite vybral najlacnejší model a ten namontoval. ? Povedzme si po pravde, ktorá firma by namontovala drahší variant keď to nemala určené? ?
Reply on: TeBeCe #168989:
Takze do septembra ich tu mame.
Reply on: no.ev.di. #168992:
Lebo by sa tým zmenil počet sediacich a stojacich = zmena kapacity = potreba zmeny v technických preukazoch = možno aj nové schválenie vozidla.
Reply on: Valec #168991:
Prečo? Niesú SORky ich? Takže to by sa museli prosiť "mafiánom" nech to prídu demontovať? ?
Reply on: Solider #168986:
On píše o nejakých prvých... Samozrejme že nie je pravda že by sa na 25Trku nedala namontovať klíma. Obzvlášť, keď môže mať klímu (ba priam mrazničku) 100 temešvárskych 24Triek...

Re #168988 no.ev.di.: DPB nikde nič demontovať nemôže.
Reply on: Petto #168985:
... tak nevydrží, tak si Libchaváci predžujú chleba a budú prasknuté zvary lepiť žuvaným chlebom ? inak by ma zaujímalo, že ako vystužovali tie rámy, či na to ešte niečo dali, alebo iba zvarili čo bolo prasknuté.
Reply on: no.ev.di. #168988:
udajne sa uz vyrabaju, resp. su vyrobene ?
Reply on: Solider #168986:
Ja len dúfam, že DPB počká do vypršani rámcovky a zvyšných 20 SORiek prepadne rovnako ako 10.5 a už žiadny iný SOR do BA nedojde, iba ak tak na skúšky. Hlavne dúfam, že sa nášmu mestu poriadne veľkým oblúkom vyhne tender na ten komický elektrobus. V tom by som tak maximálne vozil truhly s mŕtvolami, ale prv by som vytrhal sedačky. Keď sme už pri tých sedačkách, tak by mohol DPB demontovať tie 4 sedačky oproti 4. dverám v SOR a tie tri sklopné, ktoré iba uberajú z miesta na státie, ktoré ho je v SOR beztak málo.
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/3333

Tak tie capy este nie su zaplatene? Podla tohto to je jeden z tych 4911-4920.
Reply on: luky133 #168982:
To je výhovorka. Keď je Solaris schopný do svojich trolejbusov namontovať klimatizáciu pre cestujúcich do salónu, prečo by to v 25Tr nebolo možné? Nikdy som netvrdil, že 25Tr je nejaký technický zázrak, ale hádam nemožnosť nainštalovania klimatizácie by si Škodovka nepripustila.

Mimochodom, v Belehrade idú v najbližšom období inštalovať 150 klimatizačných jednotiek do autobusov rôzneho veku. Dokonca ulicami premáva aj nová klimatizovaná električka CAF a počas leta príde ďalší kus. V Bratislave sa dejú len jánošikovské klimatizačné kšefty, kedy namiesto klimatizácie do vozidiel sa nainštaluje turbofén a klimatizáciu dostane len 38% nových kĺbových SORov a ešte si hovorca dovolí tvrdiť, že zhruba polovica autobusov ju má. Hanba, výsmech zákazníkom! Slovensko sa od Avarského kaganátu dopredu snáď ani nepohlo.
Reply on: luky133 #168982:
To je uz druha vec. Ci sa da namontovat klima. No tak pridaju soraci nejake bambusove vyhonky do ramu a klimu daju dakde nad 1. napravu , vo vlecke neviem - spravia dalsia podestu a daju dakde k 3. naprave. Vsak SOR je supertruper vyrobca abusov, ktory sa prisposobi. Ono aj TEDOMY C12 G maju klimu pre sofera umiestnenu az nad 2.dvermi na streche, t.j. je to asi jedno, kde ju umiestnis, len ci to ten SORacky kvalitny ram vydrzi - dalsiu zataz.
Reply on: frenky #168978:
mali by si s s tou L29 spraviť poriadok konečne. Interval 15/30/20//30 pre Devín myslím, že stačí a na víkendy počas sezóny by mohla jazdiť nejaká posila v úseku Nový most - Hrad Devín s číslom 128.
Reply on: Petto #168980:
Skús sa spýtať tam. ?
Reply on: Petto #168979:
A je možné do SOR Tr namontovať klímu? Neviem ako majú vyriešenú strechu, ale ak ma pamäť neklame napr. do prvých 25Tr to nebolo možné.
Reply on: frenky #168978:
to je chaos, zrazu sa ma kde otacat? alebo dpb nevedel ako posilnit 28, kedze by ani neusetril

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.