Reply on: Peter6607 #168566:
ako niektoré veci sa na SORke dajú prehrýzť, z pohľadu, že lepšie dojsť do cieľa cesty SORkou ako odstať kdesi v pokazenej Karose, či Ikaruse trčať na diaľnici v L21 či medzi DNV a Dúbravkou, príp. na moste je to fakt fajn. SOR má navyše aj nevýhodu v tom, že má iba 4 fixné NP sedadlá a to vďaka priestoru na státie vo vlečke kam ich kydol. Viac krát som si v SORke všimol, že starší ľudia majú problém keď sa vozidlo pohne vyštverať na sedadlo na schodíku a tým pádom musia použiť jedno zo 4 sklopných sedadiel (píšem 4 preto, lebo všetkých 5 sa naraz použiť nedá, jedná sa o tie dve susedné sedadlá kolmo na seba) čím sa zaberá v priestor pre stojacich ľudí, čo je hlavne v špičke alebo aj v sedle (na L83 napr.) dosť nežiadúce. Naproti tomu v MBCC hneď vpredu majú starší ľudia po ruke 10 sedadiel v NP časti + tú sklopnú lavicu. Navyše MBCC ponúka vpredu rovnako, miesta na státie ako kĺbová SORka, keďže aj na pravej strane vozidla vyhradil miesto pre stojacich, čo doteraz žiadny autobus v BA nemal také miesto na státie na pravej strane. Solaris má myslím, že 11 či 13 NP sedadiel a ľudí na státie pojme o niečo menej iba preto, že je kratší, no priestorovo na státie je Solaris balada ☺
810zssk
Unika mi pointa. Zdrazuju o "priemerne 9,96%" a sucasne predstavuju ponuky kde bude (bez poplatku za zakaznicku kartu) mozne cestovat o 20% lacnejsie (15% Regional zlava, 5% net nakup)... o com to akoze potom je?