Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #168057:
To je oveľa zdĺhavejší problém, určite by som to nenazval "dokážeme/nedokážeme vybudovať preferenciu tam a tam..". Jedna vec sú kompetencie a zákonné možnosti dopravnej komisie pri mestskom zastupiteľstve(!) zloženej prevažne z poslancov a pár neposlancov, akože odborníkov, teda ten šéf KDI Lechner tam je úplne namieste, zatiaľ čo Drahovský tam podľa mňa nemá čo hľadať)
Čo sa týka preferencie, áno z veľkej časti je to o tom že niečo nedokážeme. A keď sa nájde niekto kto to dokáže, tak toľko mu nikto zmagistrátu ani dpb nezaplatí (programátor ktorý sa vyzná v doprave).
Iná vec je, že tu sa systematicky preferencia nikdy nerobila, ale čiastočne politici (nebudem menovať napr. námestníci pre dopravu) aby zalepili ľudom ústa a čiastočne absolútne nekvalifikovaní novinári veľa zrealizovaných projektov označovali, že tam je/bude aj preferencia električiek, hoci sa s tým v skutočnosti neuvažovalo.
Ďalej aj keď tu boli nejaké možnosti niečo vylepšiť v prospech električiek, von sa to nedostalo, lebo sa niekto zľakol (hlavne policajti), že aké veľké kolóny áut tam budú! (v kolóne uviaznú aj autobusy DPB!)a pre policajta sú podľa zákona všetci účastníci premávky rovnocenní (1 električková súprava = 1 IGK, to zn. 30 IGK je oveľa viacako 1 el. súprava a teda oni majú mať prednosť).
No a teraz mesto a dpb po predchádzajúcich skúsenostiach ide čerpať eurofondy na nejaký povedzme experiment, ktorý riešia iní ľudia a iným spôsobom, akurát výsledok má byť skrátenie priemerného zdržania el. na vytipovaných križovatkách s CSS.
Možno ani tu to nevýjde a možno tie eurofondy nakoniec budeme vracať.
Ale k Tvojej pôvodnej myšlienke: čo do riadenia križovatiek CSS, čo do usporiadania pruhov, frekvencie el., záťaží IGK a ďalších faktorov, je úplne iná Karloveská radiála a Račianska radiála a iná je Vajnorská Radiála..
Reply on: daemontus #168062:
Ak mas telefon androida, existuje aplikacia MHD SPOJE pre BA,KE - da sa zadarmo stiahnut zadarmo v Android markete. Nie su to sice CP liniek, je to ako vyhladavac spojenia na imhd.
Zdravim, chcel by som si preniest kompletne cestovne poriadky aj do mobilneho telefonu ale kopirovat si jednotlive zastavky je neuveritelne zdlhave. Nemate tu nejaky textovy subor/XML/hocico co by obsahovalo kompletne cestovne poriadky napr. pre Bratislavu?
Reply on: Ivan3 #168060:
A keby aj nie, tak čo?
http://www.zelpage.cz/zpravy/8233
Nová vlaková motorová jednotka. Otázka je, jestli se ji na slovenských regionálkách dočkám dřív, než se seškrtají poslední regionální vlaky.

Martin Fundárek

Reply on: ufo #167858:
Máš v plnom rozsahu pravdu. To IC sa do 15-min. intervalu osobákov do PK a 30 min. do TT narvať nedá, pretože by nemal v Juri voľno po osobáku končiacom v PK a na Doline po osobáku idúcom až do TT.
Ale keďže prvé IC odchádza z BA ešte pred šiestou ráno a ďalšie až dlho po špičke, tak by sa to prvé IC dalo previezť "ešte pred špičkou", t.j. interval 15/30 by začínal až po tomto IC, predtým by bolo 30/60; poobede pri rovnakom špičkovom intervale (30/60) by už mohlo ísť v pohode.
Druhá vec je, či je potrebný v rannej špici interval 15 min. aj v smere BA-PK; možno by stačilo 30 min. BA-TT s tým, že raz za hodinu by sa previezli do PK náležitosti pre dva osobáky PK-BA ako Sv. Vo vzniknutej diere by sa mohol previezť IC s tým, že osobák z Cífera do TT by mohol ísť po nesprávnej, čím by sa vyriešil problém na Doline.
Reply on: ivanbuto #168048:
ale inak sa mi zdá cekom zábavné, že sa k členovi predstavenstva "zrazu" nikto nehlási 🙂
Reply on: S499.1023 #168051:
že nedokážeme urobiť poriadnu preferenciu (viď Karlovka), ale pýtame peniaze na jej vybudovanie, takže to celé zas dopadne tak, že ich budeme musieť vrátiť, ale od danej firmy ich už nikto nezíska späť...
Reply on: Ámos #168053:
Tak to sme sa možno nerozumeli. Mladý človek Dunčo nikdy nestratí svoju tuposť a mladý človek Lánik nikdy nestratí svoju xenofóbnu komofašistickú nenávisť. Tých pokojne odsúdim aj na základe netovej diskusie ? .
Reply on: mhd27 #168044:
Dneska 7741 a este jednu som videl tusim ze 7763 ale moze ich byt viac
Reply on: no.ev.di. #168037:
A kolik žije Ukrajinců v Maďarsku? 2, 3 nebo snad až 5? Žádné souvislé osídlení to není, že? Takže to srovnání trošku pokulhává.
Reply on: S499.1023 #168052:
ja som ti to vravel vzdy. Musis dat cas mladym ludom aby stratili vekom cast zo svojej radikalnosti - tu si musis pamatat aj u seba ? a neodsudzovat a posudzovat ludi na zaklade netovej diskusie.
?
Reply on: Ámos #168050:
Čím ďalej tým častejšie s tebou v plnom rozsahu súhlasím ? .
Reply on: kecho #168046:
Čo sa ti na tom nezdá?
Reply on: no.ev.di. #168037:
hovoris o inom narode, tak si tych "feferonov" strc niekam. Od ineho by to bolo mozno OK ale od teba nie!
A do zahranicnej a mensinovej politiky Ukrajiny a Madarska sa vyznas tak ako do vsetkeho!
Reply on: kecho #168047:
no "super", zas nejaký blb nevie prejsť od zastávky 280m ?
Reply on: 810zssk #168041:
Neviem, kedy sa má voliť predseda predstavenstva, či hneď na prvom, ustanovujúcom zasadnutí. Rozhodnúť sa môžem na základe toho, že kandidáti predstavia nejaký program, ciele.
Bratislava žiada peniaze z EÚ fondov na preferenciu električkových tratí? ?
alebo len predseda pos*aneckej komisie dopravy je mimo?
kto sa chce pobaviť, tak tu je popísaná úloha "komisie" priamo Uhlerom z webu: komisia "...neexistuje preto, aby riešila čiastkové problémy. To by sme sa zahrabali v detailoch, z ktorých by sme sa nikdy nedostali. Je pravdou, že niekedy sa k takémuto problému dostaneme, ale ide o dlhodobo neriešené problémy, ktoré nie sú ochotní riešiť úradníci. ? Úlohou komisie dopravy je byť poradným orgánom zastupiteľstva a riešenie koncepčných vecí. Podľa mňa plán dopravnej obslužnosti takouto koncepčnou záležitosťou je. Tiež považujem za koncepčné riešenie preferenciu električkovej dopravy, na ktoré žiadame europeniaze. ❓ ❓ Podobne aj nosný systém MHD / TEN-T / koľajová doprava v Petržalke. ...... Snažíme sa nájsť vhodný model pre rozhodnutia vo veciach dopravných výkonov. Tieto boli často ponechané DPB, pričom by ich mal riešiť magistrát a od DPB objednať ich realizáciu. Je to dlhodobý proces." blablabla...
Reply on: mhd27 #168044:
aj dnes behá jedna z 2-jek "polovičná", teda sólová...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.