v 13T v Brne mali pekné LCD obrazovky určené aj na vizuálnu reklamu ale aj na prehľadné informovanie cestujúcich bez blbostí typu "Nám. Ľ. 1/4túra" či ako to bolo u nás ?
Ona je už stanovená, ale všetky trasy TEN-T čka sú živá vec a menia sa operatívne podľa situácie..a Rakúšaci by nemali problém si to v záujme získania balíku financií vylobovať, keďže "spodnou" trasou by tým získali iba reko pár km spojky Fichamend - Gotzendorf (zdvojkoľajnenie a elektrifikáciu) a druhú koľaj Parndorf - Kittsee, kde už ale majú ale zmené práce pripravené, zakiaľ čo "vrchnou" trasou môžu získať zdvojkoľajnenie Marchegg - Wien a elektrifikáciu tejto trate.
projekt jej budovania je vraj pripravený už x rokov, údajne chýbajú "iba" peniaze na
- presun cesty + inžinierských sietí (nerozumiem, prečo sa majú meniť IS) + zásahu do zelene (zrejme kvôli tomu, aby tadiaľ popri ceste išiel chodník, aj keď by sa dal využiť ten, čo ide popri tej cirkevnej budove, teda v BA praxi = aby sa tam dalo ďalej parkovať na chodníku)
- na vybudovanie ostrovčeka...
ono by možno aj stačilo zrovnať so zemou (cestou) ten chodník, na jeho miesto presunúť cestu a na miesto súčasnej cesty dať ostrovček... dokonca tam vôbec nie je nutné hýbať so stĺpami osvetlenia, pretože tie stoja až v hline za chodníkom...
verím, že nové vedenie DPB sa trochu obuje do týchto zastávok a aj do niektorých ďalších nezmyslov typu "bezpečné prechádzanie cez cestu" L35 Borská-Borská či "BPcC so semaformi" L78 Vavilovova-Farského...
Re #167706 no.ev.di.: aby si nebol prekvapený on je ešte stále presvedčený, že EÚ vyvali peniaze na budovanie poddunajského tunela....
Re #167707 TeBeCe: "zelený most pre chodcov a cyklistov, po ktorom toľkí občania túžia" ? tá ženská čo berie? mimochodom, aký by bol pre cestujúcich (nie pre majiteľov pozemkov okolo trate typu JeTi, ktorí rátajú s výstavbou okolia) rozdiel v tom, či by tie vlaky BID jazdili na "zrekonštruovanú" HlSt/ŽSTNM s mhd do celého mesta alebo na FIliálku, ktorú treba vybudovať?
Re #167709 aquila: neviem, akú školu má vyštudovanú, ale v momente by som jej zobral akreditáciu, pretože tento človek nechápe základný fakt, že náklady na prevádzku v tunelY sú podstatne vyššie (bez ohľadu na jeho plytkosť) ako pri povrchovej trati a že ono do tej údržby niekto musí tie peniaze dať... proste s takýmto prípadom sa už asi nedá diskutovať...
však on to neplatí, tak má v paži. Tie vlaky ale budú premávať pri najlepšom z Petržalky v najkratšom intervale možno tak 7-8 min, pričom 15min smer Hl.st. a 15min smer Rača. Kapacitne to poberať môže, no frekvencia bude o ničom. Práve preto by aj bolo vhodné čím skôr odstrániť systém linkovania električiek aký máme, lebo nahráva takýmto parchantom do argumentov, že máme linky s 12min intervalom, čo nie je NS MHD, no nepovedia, že na radiále si to pýta jednu linku s intervalom 4min a v prípade vyššieho dopytu sa pýta interval 2-3min, ktorý je realizovateľný. Mesto by malo začať čím skôr hľadať ako na vlastné náklady spojazdniť Starý most pre električku a asi na večné časy zabudnúť na problém hentých vymätených katolíkov a tunelárov zo železníc. Síce to bude pre mesto záťaž, no asi lepšie zaťažiť mesto ako potom o 20-30 rokov riešiť ako spraviť tú trať duálne a spraviť Starý most pre električku, lebo vlak bude neatraktívny.
tomu kosoštvorku s uhlopriečkou zjavne uniká, že ten projekt rieši hlavne prímestskú dopravu, čo je tiež plus, ibaže kde sú garancie, že pomôže aj Petržalke? Sa ľudia z vysoka ehm-ehm na to aby šli autobusom na vlak a z vlaku v meste prestupovali na električku/bus/t-bus ? čo už, zas sa nám rysuje riešenie dopravy v meste, nad ktorým budeme o 20-30 rokov vyplakávať ešte kruto.
1. stale nechapete, ze nie je ulohou "obcianskeho sektora" hladat riesenia - na to su tu vykonne funkcie na magstrate, resp. na MDVaRR SR. "Obciansky sektor" ako jedna z dotknutych stran a ucastnikov konani a rozhodovacieho procesu vnzasa pripomienky, vydava stanoviska a pripomienky?
obavam sa, ze on to myslel smrtelne vazne, lebo viac krat takto tam odpovedal ...
ten clovek si mysli, ze je riaditel vesmiru.. resp minimalne na to ma
kazdopadne kugla, slavik & co sa pozeraju v lepsom pripade na to, ze sa postavi neja zeleznicna trat do petrzalky a napriec petrzalkou.
ale akosi stale ani jeden z nich nepovedal, ze ako to bude s linkovanim, co to tak vyrazneho zmeni na potenciale primateskej resp inegrovanej dopravy v ramci mesta.
nezodpovedali ani raz otazku, kto zaplati jedno nove supravy ale najma ich prevadzku.
ZSSK ergo stat nema ani na obsluhu vlakmi teraz, skrta vlakokilometre kde sa da. mesto nema peniaze ani na hlupe autobusy a skrta kde sa da.
kto bude platit prevadzku tunelov, ktora sa splha do milionov rocne.
a kto bude platit za vlakokilometre, ked vlakokilometer tazkeho vlaku je cca 3x tolko ako pri elektricke, pri ktorej sa nemusi platit nic prevadzkovatelovi infrastrukutry teda ZSR...
proste oni si myslia, ze postavi tunel a ono sa to bude prevadzkovat samo ?
najlepšie by bolo mať párovú zastávku na Floriánskom nám. a poslať do prdele tých lenivcov čo potrebujú mať zastávku každých 50m ?
Mimochodom existuje vo svete niekde taká vec, že v prípade napr. dnešnej zastávky Floriánske nám. v smere do mesta je semafor pred zastávkou, ktorý zastavuje IAD v momente keď električka vojde do priestoru zastávky, t.j. cestujúcich chráni semafor a IAD stojí lebo semafor je prepnutý na červenú a zopne sa späť na zelenú pre IAD keď sa električka pohne zo zastávky.
mne sa viac páčil tento k bombastickému výsledku vo voľbách, doslovný citát:
"A vysledky volieb.. ano boli pre mna oucenim, volici ma nepodporuju do poslaneckej pozicie... vidia vo mne vykonneho clvoeka na nejakej takejto pozcii, mozno ako starsotu? ;-)" ten človek nie je pri zmysloch
Re #167700 JeJe: pridávam sa... okrem toho nevie niekto, aká je využívanosť tých gumových (či čo to je) úchytiek pricapených na tyčiach? lebo aj o to si človek dosť často trieska hlavu...
Re #167699 no.ev.di.: prístrešok by si mohol za "manipulačné náklady" premiestniť z "obnovenej" Vazovovej, veď predsa ODP jej obnovenie zdôvodňoval, že "ľudia chodia NA úrad práce", čiže de facto tam iba vystúpia a idú preč, tak načo by tam mal byť zbytočný prístrešok
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.
Mimochodom existuje vo svete niekde taká vec, že v prípade napr. dnešnej zastávky Floriánske nám. v smere do mesta je semafor pred zastávkou, ktorý zastavuje IAD v momente keď električka vojde do priestoru zastávky, t.j. cestujúcich chráni semafor a IAD stojí lebo semafor je prepnutý na červenú a zopne sa späť na zelenú pre IAD keď sa električka pohne zo zastávky.