Reply on: drink #167670:
nakoniec zažijeme prekvapenie, že Starý most postavia znova pre MHD a IAD a nosnou linkou bude aj naďalej L95 ? vôbec by ma to neprekvapilo, lebo ešte ani na NS MHD sa nevieme dohodnúť. Mesto by si malo uvedomiť, že štát sa zjavne na Petržalskú električku vyserie, tak ako sa vysral na lacnejšie budovanie zimáku a za cenu troch sme postavili jeden.
)
matt11
L52 - podľa mňa sa trochu obmedziť dá, ráno chodí každých 10 min, to mi príde zbytočné, stačilo by 20min a preklad s L56, večer by stačilo ak by chodila tak do 20:00, víkend by som nemenil
Ale myslím si, že najlepšie riešenie by bolo zrušiť L52 a L54 predĺžiť až do rače, ale potom by sa ušetrilo iba trochu
L55 - má uplne zle vymyslený grafikon, niektoré jej odchody sú len 2-3 min po L65, a preto chodí prázdna často, určite by sa dala zredukovať, L65 + L59 v špičke tam stačí, alebo by som zrušil zachádza L65 aby z rybničnej išla rovno do rače ale iba v špičke, proste L55 často vozí vzduch poprípade iba pár ľudí, určite treba zmeniť grafikon
L65 - tu by som skorej hovoril o posilnení, často chodí plná, je dosť využívaná a potom by som bo lza zrušenie zachádzania aby išla z rybničnej rovno do rače v špičke, ak tam niekto chce ísť prestúpi na L55/59 ránoalebo poobede moc dlho by nečakal a L65 by ušetrila vzkm aj čas vlastne - samozrejme nezachádzala by tam iba v časoch keď chodí L55 a 59