: a odpadlo preto z niekoho? ☺ pokúsim sa zafixovať si to konečne... zaujímavé, že keď si tak gramaticky pedantný, tak nezbuzeruješ mapový portál čo spravil z Cabanovej Gabanovu. Hor sa do boja gramatická polícia. ?
Ja som raz na 147 zažil, že vystúpila jedna pani mimo zastávky, šofér už zatváral dvere, no ona sa ešte vrátila a zviezla sa ďalších 30 metrov. A nebola to ani babka.
To som narazal na SOR NB LE 18, v mieste 1. klimatizacie su dost robustne velke plynove nadrze. Ja nepochybujem o mercedese, ze vie urobit aj klimu do CNG klbakov, ja le pochybujem o SORe. Ak by ju tam aj nejako zakomponoval na tu strechu, tak ci to ten soracky "kvalitny ram z bambusovych vyhonkov" vydrzi t.j. aj nadrze, aj klima, aj BA cesty.
Ty si ako myslíš,že klimatizácia sa nezmestí pre CNG vozidlá?Pre CNG vozidlá sa dáva klimatizácia na vlečku a dokonca u Mercedesu Citaro kĺbový je klíma aj v prednej časti vozidla aj na vlečke...
k tým trolejbusom by ani nebol od pravdy ďaleko, viac ľudí hovorí, že t-busy to majú v KE nahnuté. Ale pochybujem, žeby boli v KE takí hlúpi a nechali električky padnúť na hubu, to si zmýlil s Banskou Bystricou ?
to som videl ako je "používaná" - jedno kolo odviezla ani nie 10 ľudí, na Tulipánovej a Vendelínskej čo som tam pobehal asi 30-40 spojov nastúpili 2 ľudia a jeden tam vystúpil a ľudia väčšinou cestovali také trasy čo mohli spraviť s L83.
Uznávam, že z hora, od Tranovského linka zmysel má, no mohla namiesto trtkania sa k LIDL-u obslúžiť aj kostolík na Brižitskej ul. a popri hasičoch zísť na Žatevnú, tam sa otočiť a po Čiernohorskej ísť späť. Obslúžili by sa tak aj iné ulice v kopcovitejšom teréne.
V ďalšej variante čo som navrhoval bolo pokračovanie do už ozaj odľahlých častí Dúbravky a to od zast. Žatevná pokračovanie po Jadanskej k Horárskej studni, tam spraviť otočku pod kostolom (miesto pre otočenie minibusu tam je) a po Koprivnickej a Švantnerovej na zastávku L20/22/34/83 - Švantnerova a späť po Hanulovej, Bezekovej a Jura Hronca, cez Koprivnickú, pod kostol Jadranskú a ďalej ako som písal : Žatevná, Čiernohorská, Brižitská,... Mimochodom keby sa na MiÚ Dúbravka zaoberali ako zlepšiť obsluhu Tranovského tak by zrušili ten krátky jednosmerný úsek pre parkovania áut pre obojsmernú premávku L27, lebo takto L27 vysadí ľudí na Cabanovej a do stúpania hore na Tranovského si ľudia tak či tak vyšľapú. Zaujímavé, že na Hanulovu (pri Bezekovej až) kde je človek ide do kopca dlhší čas alebo do odľahlejších častí, kde to majú ľudia viac než 0,5km k autobusu (Strmé sady, Koprivnická, Plachého, Tavárikova osada), linku nepožadujú a na Tranovského čo nie je v žiadnom prípade viac ako 380m pešo požadujú autobus? To im je pohodlnejšie čakať na bus a plánovať cestu ako ísť pešo dole k L83 alebo keď je v CP L27 hodinová diera, tak nikam nejdú či čo? ?
TeBeCe
Dopravný podnik:
Ľubomír Belfi, exriaditeľ TA3;
Ivan Bútora, vodič MHD s vysokoškolským vzdelaním;
Bronislav Weigl, riaditeľ prevádzky DPB