Veľmi používaná,to znamená, koľko cestujúcich sa ňou odvezie v jednom spoji? Alebo koľko cestujúcich sa tou linkou odvezie za hodinu / za deň? Je využívaná tak ako nedávno zrušená L36, alebo je ešte viac/ menej využívaná? ?
No a potom boli ludia uz natolko zhyckani, ze pozadovali zastavit takmer kdekolvek. Realitou bolo, ze jedna babka chcela, aby jej autobus zastavil pred domom a dalsi dedo, ktory bol 10m od autobusu nebol schopny podist k stojacemu autobusu, ale zamaval si nanho a pockal, kym autobus pride k nemu.
Nie, nie, zle som to formuloval, nerata sa s tym nikde. Je to hlupost, ktora navyse ide proti vlastnym vnutorpodnikovym smerniciam, ktore upravuju zastavovanie na zastavkach.
no.ev.di.: Nehovorim o sebe ,ale o ludoch ktori tam byvaju.
Ak si si nevsimol su tam sami dedkovia a babicky.
A pre nich to nie je take lahke ako pre teba.
A navyse 27 je velmi pouzivana. ?
šoféri tam ale na L35 a 135 nechávali ľudí nastúpiť a vystúpiť aj mimo zastávky, väčšinou ak ľudia požadovali zastaviť mimo, tak to bolo asi 100-200m pred/za Sološníckou 135/35.
načo stíhať L27, keď od Tranovského to máš 5-7min lajdáckou chôdzou na L83? Som tam behal niekoľko dní od zastávok L83 pešo hore dole, aby som si to odmeral časovo koľko to trvá a L27 je zbytočná (minimálne v tomto intervale ako je, tak je na nič). Môžeš byť rád, že nebývaš na Kramároch na Júlovej, Višňovej alebo Bárdošovej či Na Revíne, tam máš inakšie stúpanie, ak neveríš choď sa tam prejsť a prechádzka od L83 na Tranovského ti bude jak prechádza po rovine.
takže L35 budú jazdiť 2 minibusy. Jedno kolo výjde na 35min. Inak sranda, že našli "gule" na zrušenie ťahania sa cez Veternicovú a Hlaváčikovu (rovno povedzme Záhradníkovu ? ) a dali to späť cez tankodróm na Sološníckej ? Pravdepodobne sa obnovia pôvodné zastávky a spraví sa tam "hail&ride"
nevie niekto - 35 bude mať zast. Sološnická tam, kde predtým 35/135 a Šaštínska ostane tam, kde je teraz alebo sa vracia aj Šaš na predchádzajúce miesto?
?
nemám takto obraz ako to funguje v zahraničí, takže vidím ako to funguje na Slovensku a napr. na príklade DPB mám pocit ako keby vedenie,predstavenstvo a aj dozorná rada nemali žiadny osožný význam okrem vyžierania mestskej kasy, nakoľko všetky tri zoskupenia sa obsadzujú striktne podľa politickej príslušnosti a po známosti. Posledné pôsobenie jedného KV-šťana tomu všetkému dalo korunu na hlavu a vzorne ukázalo má vyzerať správne spolitizovanie MHD ? verím, že už nikto horší prísť nemôže, aj keď KDHáci dokážu, že "božie cesty sú nevyspytateľné" ? a že aj nejaký ten byt môže človek "vyhrať" pri nich - pán boh im to zaplať ?
Na oboch, lebo jeden z Klubu to zriadil, druhý schválil a tretí skontroloval. A osoch z toho mali všetci traja. Vedenie by malo byť úplne apolitické, predstavenstvo zastupuje vlastníka, čiže tam by mali byť aj nejaký politici a dozorná rada taký mix zo všetkého.
takže mám ako cenu útechy brať to, že nás nevozia Ik280/283 snáď? ? Za tú cenu čo sme vyhodili za papundeklové SORky a predražené MBCC sme mohli mať nie 140 ale 150-160 autobusov vysokej kvality a komfortu. Preto niesom spokojný, lebo čím ďalej, tým sprostejšie tendre sa vypisujú na Slovensku.
a keď Gardenescu čoby boss v DPB rozdával linky uplynulé 2 roky a mesto mu to všetko odsúhlasilo, tak bordel bol kde vlastne? Na strane mesta, či DPB? Inak nechápem akosi zmyslu dozorných rád, predstavenstiev a iných rád v podnikoch?! Slúži to vôbec niečomu alebo iba nové posty pre známych známych a vyhadzovanie peňazí daňovníkov do luftu?
autobusman
Ak si si nevsimol su tam sami dedkovia a babicky.
A pre nich to nie je take lahke ako pre teba.
A navyse 27 je velmi pouzivana. ?