..a este troska :o)


)

Ale ako dieta som sa "zalubila" do hlasu tych vozov-vzdy som rozmyslala o tom, ze ked raz budem jazdit v beuse, ci sa mi-tak ako mojim ludom-podari premenit hlas toho voza na piesen-tak, ako im. Zo zaciatku ery B741 som si povedala.boze, fuj, automatikaaaa...beda...Ale je to vec zvyku a postoja-a dnes s rovnakou "rozkosou" nacuvam "rozjazdom a retarderom" mojich automatickych busov (a keby mi niekto pred 10 rokmi povedal, ze raz bude moj "srdcovy kral" jeden z TAMBUSOV, asi by som sa mu vysmiala do oci..) Ale clovek dozrieva a okolnostami sa meni-a ja mam rovnako rada vsetky svoje busy, ci su to Ikarusy, Karosy alebo cokolvek :o)
. Medzi vodicmi je plno takych. Ale aj ten najortodoxnejsi moze zradit a pochvalovat si svoju novu Karosu (dokonca aj poctivu naftovu 741GO!). Ale pozor, Ikarus je nesmierne ziarlivy! Jeden odrodilec sa chcel pri otacani na konecnej opriet o radiacu paku a ...
! Skoro trafil kolegu aj ludi na zastavke. 
J
3 mil. CZK.
Praha musela investovať do metra inak by na tie NP vozy mala. Budapešt je štátnym rozpočtom svojej krajiny snáď podvýživená, tak ako Bratislava.
Elina v Petžalke: možno sa začne stavať už 2006. Prebehli dokonca aj rokovania o úvere od EIB. Ale ako to dopadne teraz ešte nikto nevie. Zatiaľ sa rokuje o podobe systému.
Podľa toho čo si písal ročne MB predá 2500 autobusov MB O530, O530L a O530G. O akom skúšaní nového vozidla tu píšeš. Ako nemáš pocit, že teraz trochu zavádzaš. To vozidlo sa osvedčilo zatiaľ všade a podľa tvojich slôv je to to najlepšie na trhu. Nejde ti len skôr o to aby sa predalo viac českých výrobkov.
Ak by kúpili do roku 2007 (tak ako je v koncepcii) 200 busov a to nízkopodlažných, tak si myslím, že BA je z najhoršieho vonku. No a podieľ nízkopodlažnosti by bol vyšší ako v Prahe. A po roku 2007 sa predsa busy nemusia prestatť kupovať. Treba rozmýšlať do budúcnosti, lebo keď teraz kúpim VP Karosu 950 tak mi tu bude jazdiť minimálne do 2013 a to je dlhá doba. Proste aby ma to teraz lacnejšie riešenie nevyšlo v budúcnosti viac.
Podľa mňa to riešenie je v reko starých vozov + nákup NP vozov.