Reply on: Valec #166330:
L66 prichádza z opačnej strany, kde sú chodníky po jednej aj druhej strane ale ja som mal na mysli príchod od Šafka. No s tou L66 si to trafil. Ja veru na Eurovee nevidím nič zlváštne. Je to síce pekne všetko presklené a má to krajšie tvary než konzervatívnejšie poňatý Aupark, no to čo Eurovea ponúka je maximálne monotónny sortiment a síce 90% obchodov ponúka iba oblečenie, potom nejaké doplnky, nejaká kozmetika a to je všetko+BILLA. Dosť blbo sú riešené eskalátory, kde máš napr. pri vstupe eskalátor, ktorý ťa vyvezie hore, no opačne už musíš ten eskalátor hľadať, pre určitý komfort a prehľadnosť by som ich robil tak ako sú v Auparku, teda pár hore+dole. Ďalšia vec, čo by som vytkol, že mohli do samotnej budovy zakomponovať viac zelene, t.j. niečo čo by oživilo príjemne interiér budovy (na Spektre bola o tomto geniálna relácia) a tiež viac zelene v okolí a nie vydláždený západný vstup do Eurovey, to je fakt nápaditosť ako za socializmu ? Zle je tiež vyriešený presklený strop obyčajnými sklami cez ktoré sa vyhrieva budova zvnútra, čo je v lete dosť nepríjemné. Ak by som to mal zhrnúť, tak namiesto Eurovey mohli radšej upraviť breh, zunifikovať ho s protipovodňovou ochranou na nábreží a spraviť tam radšej park. Po Pribinovej mohla kľudne premávať električka, bez odbočky pri Malej scéne a mohla ísť popod námestie pred SND, vyústiť na Landererovu a po Košickej k existujúcej trati, čo bol ostatne aj kedysi plán mesta takúto trať vybudovať. Beztak o pár metrov ďalej pri ASMN bude stáť ďalšie administratívno-obchodné centrum, takže nejakú absenciu Eurovey by nikto nepocítil. Iba ak tak menej áut a menší nápor na linky MHD + príjemné prostredie s parkom pri Dunaji a divadle.
no.ev.di.