Reply on: Ike #166095:
To je osobitný spoj čo začína pri zimnom štadióne. - H5 býva prázdna vzhľadom na to že ide iba na P+R na Techbnickú kde bolo maximálne 30 áut, priemerne tam býva okolo 10-15 áut. ( = max. 60 ľudí). Ale na posilovku si nikto netrúfne vypraviť sólo bus. A ináč H1 a H3 mávajú viac odchodov (spojov), H2 a H5 podľa situácie na parkoviskách.
- 21 a 63 ak sú moc plné idú zvyčajne po dva spoje, a po piatkovom zápase CZE - SVK neviem či náhodou nešli tri 21tky od zimáku...
oproti pôvodným plánom (napr. tu v novinke) sa skoro vždy posilňuje aj 74 (61) - spoj na hl. stanicu a niekedy aj dva naviac...
a tušim aj linka č. 39.
Terčík linky kvôli posilovým spojom po zápase... to podľa mňá nie je dobrý nápad.. oznam po posilových spojoch po zápase je, videl som ho v prevažnej väčšine busov, to že nevisí v JCD vitríne na OA Bus je samozrejme chyba... (ak tam nevisí).
Elektronická informačná tabuľa (niečo ako pod novým mostom, príp. Hl. Stanici, nie ako tá paródia na Molecovej) by sa v takejto situácií samozrejme hodila ako soľ, ale na základe skúsenosti, v tomto konkrétnom prípade by to asi stroskotalo na tom, že DPB má kapitálové výdavky veľmi obmedzené (ak nemá v rozpočte 0€ ako vlani) a je presne vymenované na čo pôjdu a naviac nemá ani cent (a taká tabuľa chce projekt a zaplatiť stavebné práce )..
AAA