Reply on: S499.1023 #165606:
nechápem?!Re #165610 MiroBA: L89 má vyťaženosť podľa toho čo som tam jeden deň rannú špičku bol asi takúto :
- z Cintorína smer Cirkus Aréna : na 6 spojoch, prvý 6:36, posledný 9:06 = 18 osôb,
- na paralelnom úseku s L99 (ŽST Petržalka - Farského) sa viezlo 22 ľudí, pričom 1min po nás šla L99
- na moje prekvapenie sa ráno viezlo k Cirkusu Aréna 7 ľudí
OPAČNÝ SMER :
- z Cirkusu Aréna sa odviezlo na spojoch s odchodmi 6:53 až 8:53 = 0 ľudí!
- na úseku paralelnom s L99 sa v RŠ viezlo 8 ľudí
- na zastávky Gogoľova a Cintorín Petržalka využilo odvoz 10 osôb
Dodám, že ľudí čo sa viezli úsek trasy ako jazdí L99 nemá zmysel počítať, lebo tú istú trasu mohli vykonať s L99 ktorá ide 1min po L89 v obidvoch smeroch! Dovolím si povedať, že aj keby si ľudia bývajúci pri cintoríne sebeviac navykli na L89, tak by tam nič väčšie ako minibus zmysel nemalo. Možno ak, iba skrátiť interval na 20minút a nasadzovať 2 minibusy. Šoféri by navyše mali po 21min jazdy 19min prestávku, takže by v CP neboli ani 40min diery pre prestávky vodičov.
K predĺženiu L80 som už asi 5x vysvetľoval a vysvetlím ešte raz! Na tom jednom spoji by sa ti predĺžila jazdná doba o 2+2min (tam+späť) + pripočítaj si 2min na otočenie 12m za cintorínom. Potom ber do úvahy to, že daný spoj sa ti posunie v CP o tých 6min, ak nie aj 7, čiže aby si mal zachovaný preklad musíš posunúť ostatné spoje z Kopčian a Kúpaliska na L80 a už ti vzniká potreba jedného 12m navyše. Ba dokonca ber do úvahy aj to, že ak chceš tam zachovať primeranú frekvenciu obsluhy (2x za hodinu), tak tam musíš poslať dva spoje L80 a sme doma. Tak ako tak L89 poskytuje väčší komfort v tom, že umožňuje odvoz k L80,83,84,88,92,99 ale na druhej strane by priama L80 do mesta možno niekomu viac osožila. Časom možno dojde aj na L80 k cintorínu.
Ganz