Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #165416:
Myslíš, že ZSSK na tom nie je teraz zisková?
Reply on: Ruslan #165411:
prečo blamáž? Ukázal by mi niekto koridor, kde je jednokoľajka, tak ako medzi Petržalkou a Parndorfom? To by bol veľmi zaujímavý koridor... Okrem toho TEN-T17 nie je jediný TEN-T, totižto uchádzačov o dotácie na vybudovanie koridoru je viac, napr. MÁV+OBB pre trať Viedeň - Gyor - Budapešť, čo je trať takou frekvenciou vlakov, že na Slovensku taká snáď ani nie je.
Reply on: SORBN12 #165420:
snáď nechceš ťahať dieselové súpravy pod troleje? Inak takéto vlaky sú aj v prevedení ako elektrické jednotky a Stadler na svojej stránke ponúka súpravy rôznej dĺžky.
Reply on: 810zssk #165413:
ti hneď z rána prepína už? Chruňo si akurát tak ty, lebo sa nevieš normálne vyjadriť. Aby ani nie po roku prevádky už autobus vykazoval takéto kixy, tak "ďakujem" pekne.
Reply on: 810zssk #165419:

V Poprade minule pri kolonke dopravca bola "26" Neviem co to bolo ?
Aby ste vedeli moj umysel, co vam poviem tyka sa este regiojetu. Casom zvazuju ze by ho dali na Malacky, Galantu, Trnavu. No som zvedavy. Zase bude zlty mor nielen z autobusov ale aj z vlakov ?
A aby som nezabudol, na keru onu maju ZSR na tabuliach na hlavnej kolonku "Dopravca" ked ju neboli schopne zapnut?
Inak musim skonstatovat ze biely Talent vyzera este lepsie ako zlty. Hlavne ten stredny clanok je bozsky elegantny 🙂
Reply on: TeBeCe #165410:
No na toto som velmi zvedavy, snad ich konecne napadlo zatraktivnit 1. triedu..
Reply on: Andy #165409:
Prave preto ze sa tam da byt ziskovy by sa stat mal stiahnut a dat to niekomu kto to bude robit bez dotacii.
Reply on: Joyki #165406:
Trate budu vsetky statne. To kto tam bude prevadzkovat dopravu je ina vec a kludne to moze byt aj sukromny dopravca, nevidim v tom problem. Osobne by som na severnom koridore na dialkovych vlakoch navrhol (aspon pri IC) prejst na komercne realizovanu dopravu a jazdil by tam kto chcel.

Odkial mas ze sa RegioJet zameriava na regio trate?
Reply on: Petto #165404:
S tou zlatou banou by som si nebol isty.
Reply on: no.ev.di. #165403:
Chruno, keby si okrem tradicneho p94ovania na SOR aj rozmyslal tak si uvedomis, ze by tie SORky kupovali uplne lacno (za nakladovu cenu) a teda by sa im to oplatilo aj keby ich mali menit castejsie.
Reply on: Peon #165401:
Ako sa lisi, to ti ja nepoviem. Ked bude mat 1. triedu RegioJet tak na primestskej doprave by tam mali byt noviny, nejake napoje, atd.
Bratislava - Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) usporiada tlačovú konferenciu o 11.00 h v Prezidentskom salóniku na hlavnej stanici v Bratislave.
K nadchádzajúcim hokejovým majstrovstvám sveta predstaví ZSSK projekt nového palubného personálu v IC vlakoch a dopravné služby pre hokejových fanúšikov. Informovať budú Pavel Kravec, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko a Ing. Igor Chovanec – riaditeľ Úseku obchodu.
Pre objektívy budú k dispozícii hokejové hostesky ZSSK a stewardky v rovnošate.
Reply on: Petto #165404:
RegioJetu sa to oplatí preto, lebo na to dostane dotácie. Ale za tie dotácie aj poskytne vyššiu kvalitu než ZSSK, a preto sa to oplatí aj štátu. Na trati do Žiliny je štát ziskový, a v kvalite služieb tam dnes až na menšie detaily nie je čo zlepšovať, preto by nemalo veľký zmysel to v momentálnej situácii dávať súkromníkovi.
Reply on: Joyki #165406:
a na trati do KN uz nechodi ZSSK ??? ci planuju prestat, ked nastupi REGIOJET ?
Reply on: Petto #165404:
jezis, vsak taka hlavna trat ako je napr. ZA-BA musi byt statna, teda ZSSK. Vsetko zas nemozeme sprivatizovat a dat inym. Aj tak RegioJet sa zameriava na regionálne trate hlavne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.