Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/viedenska-cesta-by-mohla-byt-obojsmerna.html?page_id=224524

"Divadlo Aréna a lokalitu okolo Sadu Janka Kráľa neobsluhuje žiadna autobusová linka, situáciu by mohlo vyriešiť, ak by Viedenská cesta bola obojsmerná. Okolie Sadu Janka Kráľa v lete obsluhovala autobusová linka č. 82...."

A L89 je podľa nich čo? ?
Reply on: TeBeCe #164488:
v prispevku nizsie je nieco aj k hraniciam s rakuskom, aby to nebol az taky OT ? (zaciatok od 08:00)
Reply on: Peon #164487:
Tak to zhrniem.. cestne priechody SK/AT:

- Petrzalka/Kittsee - dialnicny
- Jarovce/Kittsee - obycajna cesta, ten z ktoreho ide cesta do Jaroviec 🙂
- Petrzalka/Berg - obycajna cesta, napaja sa na Rusovsku cestu, jazdi cez neho 901ka

That's all.
Na odlahcenie nieco zo starych casov (1984):

http://www.stv.sk/online/archiv/noc-v-archive?date=2011-04-10&id=44888

od 44:50 min. pani vodicka Hedviga Lopatnikova predstavuje Drobcekovi pracu vodicky elektricky ?
Reply on: Peon #164486:
Vlastne ešte raz pozerám na ten web Stellaservisu a som už z toho dopletený.. Ja som myslel, že cestný aj diaľničný prechod sú Jarovce/Kittsee (ľudovo nazývané starý a nový). Ale v podstate je to jedno - pochopili sme sa. ?
Reply on: 810zssk #164485:
Aha, áno. Ten je Petržalka/Kittsee. http://www.stellaservis.sk/hranice.php
Reply on: Peon #164484:
Ja som myslel ten velky dialnicny, nie je to Petrzalka/Kittsee?

Chceli obcianske/pasy vsetkych cestujucich a technicky preukaz.. zobrali to dozadu, overili a pustili nas dalej..
Reply on: 810zssk #164470:
Na priechode Petržalka - Kittsee? Čiže na tej asfaltke bez oficiálneho hraničného prechodu?

Cestný prechod je Jarovce - Kittsee (ak si pod TP myslel technický preukaz a nie trvalý pobyt). Aj sa pýtali kam / odkiaľ idete? Mňa nie.
Reply on: no.ev.di. #164481:
Hmm, tak to nechapem ani ja, asi vikendova premavka L52 nie je len s dvomi sofermi, ci tam nie su nejake prejazdy alebo nedajbože delene poradia (ako cez prac.dni )
Reply on: bioraver #164464:
Práve preto ma prekvapuje, že je v špičke len 30 min. interval. Myslím, že bude chodiť ešte plnšia, keď ľudia zistia, že im to ide z DD priamo do Tesca. Možno, že po mesiaci začnú na nej požadovať kapacitnejšie vozidlá, čo však pri súčasnej zachádzke na Hlaváčikovu nie je veľmi reálne.
Chápem dieram v CP liniek, kde je problém s pauzami, ale aký je problém s pauzami zrazu na L52? ? toho diery sú v 10,14 a 16-tej hodine v oboch smeroch a v jednom ešte aj o 18-tej.

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=52&x=104857843741

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=52&x=419430829101
Reply on: 810zssk #164469:
Neplatí predsa : Poznaj svojho nepriateľa?! ? pozeral som si včera fotky testovaných vozidiel a niektoré veci mal prvý testovací SOR fakt lepšie riešené. Stále ma však zaujíma prečo je kryt v točni riešený v SORe inak, zatiaľ čo Irisbus, Mercedes, MAN, Solaris majú ten istý kryt v točni a subjektívne poviem, že sa mi zdá byť lepší.
Reply on: Vladimír #164463:
Keď už si pri tých obciach a baví sa tu o CP: minulý rok som bol cez leto na Donovaloch a raz som túru končil na jednej zastávke za Bielym Potokom smer Donovaly a pozeral som CP, vedel som približne kedy má ísť autobus (bol to posledný spoj smer Donovaly). Na zastávke však bol starý CP, čo si človek hneď nevšimne, keďže bol pekne zachovalý a dátum každý nekontroluje. Na starom CP bol tento posledný spoj posunutý o polhodinu dopredu. Takže pokiaľ by sa niekto spoliehal na ten tlačený CP, posledný spoj by mu už odišiel.
Reply on: 810zssk #164477:
Ani na mojich nie je, ale uričte by sa infoška rozšírila ako Vlado popisuje v #164463. ?
Reply on: Valec #164476:
Mne RadioPoint zas nepomoze, lebo na "mojich" zastavkach nie je. Nechodim pred kazdou cestou na dpb.sk, ale urcite je dost ludi co si tam pred cestou pozeraju CP a tato informacia by ich "trafila". A keby som vedel, ze to tam publikuju tak si to pozriem vzdy ked budem mat pocit ze podozrivo dlho nic neslo..
Reply on: 810zssk #164475:
Tak ale pri cestovaní mi skôr pomôže Rádiopoint ako pop-up okno. Či ty vždy pred cestou (a tiež počas nej) sleduješ stránku DPB?
Reply on: Valec #164474:
Radiopoint by urcite mal fungovat tiez, ale ten zasiahne tiez dost malo ludi.. ono podla mna aj take popup okno s kratkym textom z dispecingu by pomohlo.
Reply on: no.ev.di. #164435:
Konečne si tento bordel niekto všimol. Súkromné spoločnosti, kde veľkým (ak aj nie väčšinovým) vlastníkom je štát a ich dopravu financujú kraje si ešte budú diktovať podmienky. A MDVRR SR miesto toho, aby pripravilo novelu zákona 168/96 a dalo poskytovanie týchto údajov objednávateľovi ako zákonnú povinnosť len dúfa... ?

Re #164445 Mike: ŽSR zverejňuje návrhy GVD a zvyčajne týždeň vopred je možné zakúpiť si nový CP na staniciach. SADky tiež zvyknú mať knižný CP vopred. Ale preliepať niečo na zastávkach týždeň vopred, resp. mať tam hneď dva CP jednej linky je samozrejme nezmysel. Ale na webe by to naozaj mohlo byť v priebehu pár minút po spracovaní zmeny.

Re #164463 Vladimír: Ale neviem si dosť dobre predstaviť, aký formát by musel mať oznam DPB, aby v ňom mohli byť zverejnené všetky posunuté spoje k 11.4. ?

Re #164466 810zssk: Čo dispečerovi, stačilo by to z dispečingu do Rádiopointu zavolať a oni to zaradia do vysielania. Tak ma teda napadá, pri budúcej výluke môže niekto skúsiť nadiktovať túto zmenu sám a uvidíme.
Reply on: Petto #164449:
To nie je pravda, tyka sa to aj CP.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.