Reply on: m@rtin #16375:
Nie, nie, o tom sa tu nebavme. Tieto otazky tu uz boli preberane X-krat a nikdy to k nicomu neviedlo, len sme sa pohadali. My tu nehovorime o tom, ze Citybus je najhorsi. Avsak bol si Bratislave a sam si videl, ze tu musi byt nadstandartna kvalita, aby to ten voz prezil viac ako pol roka 
Spectre
Uvedomte si kriticku situaciu!!! Vsetko nam hnije a rozpadava sa. Tu je treba cenovo prijatelne vozidlo s relativne lacnou udrzbou, ktore vydrzi aj velmi zle cesty a ma dlhu zivotnost. Kedze medzi normalnymi vozmi moc na vyber nie je - asi iba Karosa. Z nizkopodlaznych mi ale do uvahy prichadza jedine Solaris (18-metrovy). Citaro v ziadnom pripade, to nie je na bratislavske cesty, ale ani na dielne DPB. Pripadne by sa dalo uvazovat aj o Citybuse, tu vsak by sa musel komplet vymenit interier, ktory je kapacitne aj pohodlnostou nevhodny!
Tomas> 15-metrovy serbel je vhodny na linky typu 50. V skutocnosti si myslim, ze 15metrovy autobus je skor na zalozne vozidlo, nakolko predstavuje isty kompromis velkosti a kapacity. Kratky voz je kratky voz a dlhy voz je dlhy voz. 4 roky som chodil do skoly v Dubravke, takze velmi dobre viem, ako to vyzera v 83ke normalne a ako, ked som sa na nej viezol Shitarom, resp. Solarisom s dlzkou 15m! A co sa tyka Mercedesu, tak to je, prosim pekne uplna blbost. Oni vidia prilezitost v rychlom zarobku, ked nam predaju 100 autobusov. Avsak na dlhodobu spolupracu s DPB by sa nedal ziadny rozumny podnikatel, pri tom, ako to v DPB vypada!
si> 3 metre hore, dole. Ajtak je najlepsia elektricka trakcia