Aký význam mala homologizácia Škody 30Tr na Dlhých dieloch? To nejde tie kilometre nabehať v rámci siete, ktorá je prepojená navzájom a nie je treba to vozidlo ťahať na Dlháče? Argument "chceli sme ju vyskúšať v kopcovitom teréne" je blbosť, nakoľko stúpania máme na Kramároch, Kolibe, Palisádach a Mudroňovej. Či sa už DPB pripravuje na tender na trolejbusy a odôvodní výber 30Tr tým, že tu nabehal počas homologizácie veľa kilometrov a jazdil po celej sieti?
no.ev.di.
Re #162349 S499.1023: lezieš mi na nervy s tým jak robíš zo mňa furt blba... logicky asi keď poviem GVD, tak to nebude myslené na ZSSK Cargo... ťa tak baví robiť zo seba hnidopicha a písať sprosté príspevky namiesto predmetných, či čo?! ?