Reply on: J #16219:
optimista, ze vyluka, mas predstavu co by to znamenalo ? sak ta trat sa tam pouziva ako obratisko tusim pre 3 linky a dalsie 2 tadial "iba" prechadzaju, inac to znamena odrezanie nabrezia v smere do KV. A nahradna autobusova linka, no pokial viem tak vsade u slusnych ludi je snaha presadzovat elektricku trakciu a nie spalovanie uhlovodikovych paliv. (a to nevravim o tom, ako by sa asi tvarili ak by mali vypravovat taku linku, ked je dokonca problem raz za x noci nasadit miesto nocneho trolejbusu autobus a skrz podobnu argumentaciu (udrzba meniarni a nahradzanie autobusmi) bola poslana svojho casu do plynu myslienka prevadzkovat viacej nocnych spojov na zavislej trakcii miesto busov)
Papyr
a) chytali drot sice mozno pod prudom, ale pre nich bolo podstatne, ze pod napatim
b) pokial stali na montaznej vezi, tak si vsimnite, ze montazna veza ma plochu, na ktorej stoja robotnici, odizolovanu, takze nehrozi vodive spojenie medzi kladnym polom a zemou. Pokial sa jedna o trolejbusove vedenie, hrozi este nebezpecie kontaktu s oboma polmi vedenia, ale ked sa robotnici nedotykaju oboch vodicov sucasne, nic by im hrozit nemalo.