Re #161730 Solider: Aha, tak potom sorry za spam. ja uz jeho prispevky necitam, len zbezne ak niekto na neho reagujete, takze z toho vznikla moja chyba.
nebolo by praktickejšie kebyže jazdia nočáky od 23 do 5? podľa mňa sú vtedy podstatne menšie prepravné nároky a aj dopravný podnik by ušetril dosť veľa vozokilometrov. podľa mňa by bolo dobrým protipólom to, že by mohli jazdiť nočáky častejšie počas noci, alebo vo vybrané dni, tj.piatok alebo nedeľa, čo vy na to? a po prípadne by boli robené dojazdy - nebolo by potrebné aby chodili vozy na prázdno smerom do mesta aby už po 5 vykonali spoj do ostatných častí... ?
mohli by ich z autobusových liniek presunúť na t-busy aby sa vrátili linky 203 a 207 do pôvodného intervalu. Len teraz neviem či je pri výprave t-bus liniek s počtom šoférov alebo počtom t-busov. Počítal som koľko vozidiel zhlntne, ktorá linka a nevyzerá to tak, žeby sme mali deficit krátkych t-busov. ?
ale inak to plati pre drazne vozidla a inak pre busy. Tam by malo stacit, len vyhlasenie o sulade s normamy EHS, a homologizacia v aspon jednej krajne EU, nie?
nemuselo by... mohli by ich presunúť inde/posilniť iné linky?
Re #161715 810zssk: "skoro" som myslel časové zverejnenie 801, veď ešte nie je 1.3. ale aj tak nerozumiem zriadeniu tej zastávky - do danubiany/na hrádzu je to ďaleko...
Pokiaľ zrušenie 156-ky a ostatné zmeny od 28. 2 sú iba začiatkom optimalizácie MHD (napr. aj v Karlovke je z čoho uberať), tak zrejme príde aj k prepúšťaniu vodičov MHD, nie?
Keby musel ísť na opravu rámu v výrobcovi, tak by homologovaný byť tento typ nemohol,SOR by musel by odstrániť konštrukčné nedostatky a následne by si mohol SOR/výhradný distribútor podať žiadosť o konanie o novej homologizácií.
Solider