Reply on: Marek1978 #161660:
Keby L32 premávala tak ako som navrhoval, čiže kolečko cez Molecovu, Janotovu a Karloveskú tak by tá trasa trvala 39 minút, čiže v prípade odchodu o X:00 by bus došiel na konečnú X:39 a prestávkoval by 21minút. Prečo by to nešlo tak, žeby prestávkoval iba 9 minút a po 4h by mal jednu jazdu prestávku kedy by za neho naskočil iný vodič? (T.j., príde napr. o 14:39 na Hl.st., obhliadne vozidlo a dá ho šoférovi, ktorý za neho spraví jedno kolo a dotyčný si vozidlo prevezme o 15:50 napr.) Prečo vodiči MHD takto pauzujú, že napr. odjazdia 40 minút a pauzujú trebars aj 25min? Potom by takéto prestávky mohli požadovať pracovníci všade kde je náročnosť povolania porovnateľná a celá produktivita práce by vyzerala tak, že po každej hodine by si žiadali zamestnanci 15 alebo dokonca 30min prestávky, čiže 8h by pracovali a k tomu 2-4h pauzovali. Čo sa týka L32, tak počas sedla pri 20min by to inak ako s 21 min. prestávkou nešlo a takisto aj cez víkend.
Ámos
v kazdom pripade ta trat vyzaduje nejake investicie, zas ktora trat na Slovensku nie. ? Snad len 120 medzi Račou a NVM a potom 127 Žilina - Krasno (to aby sme len neociernovali ? )