Reply on: MatejBA #161411:
a čo takto kompromis? 12min interval a na L133 výlučne Solarisy a na L96 by behali iba SORky. Solarisy by po rannej špičke prešli na L70, kde by jazdili do poobednej špičky a potom zas by sa na L70 vrátili večer. Hmm? ? Čo sa týka L35,36 a 135 tak jednoznačne by som zlepšil atraktitivu cestovania L35 v úseku Kuklovská - Borská a to intervalom 20/20/20//30 s obojsmernou premávkou Dlhé diely - Kuklovská - Šaštínska - Sološnícka - Krčace - Harmincova - Polianky - Harmincova - Tesco Lamač a späť. L27 by som neriešil zatiaľ resp. iba ak tak presunul z ul. Pod záhradami k Horárskej studni a ďalej po Koprivnickej, Talichovej, Bezekovej a po Hanulovej k električkám. Otočka by bola niekde medzi barákmi cez ulice Bošániho a Ľuda Zúbka a späť po Hanulovej. Samozrejme by to všetko bolo treba prepočítať a zistiť si koľko minibusov by to zhltlo lebo v takom prípade by ani na L27 či L35 v takejto podobe nemohli byť vypravené Karosy B732 či SOR B 9.5, lebo tam by sa tieto vozidlá nenapratali do určitých úseko trás.
Petto
TESCO-polianky-harmicnova-karloveska-nadluckami-kuklovska- sastinska-zast.BORSKA ( otočka cez kolaje )-karloveska-harmincova-polianky-tesco .
interval 20 min. špičkovy , inak 30 - čiže 2 vozy
Kvoli zachovaniu useku medzi zastavkami NAD LUCKAMI - KUKLOVSKA - ktora je vyuzivana najviac ( niekedy nestaci ani mikrobus )