Reply on: Mike #161235:
No ale ak je peňazí málo (odhliadnuc od OK tunelu), tak riešenie zostáva len v:- hľadaní vnútorných rezerv (tie by boli, len kto sa do toho pustí?),
- zvýšení dofinancovania zo strany objednávateľa,
- úpravami vo výkonoch (cestovných poriadkoch).
Ja by som šiel cestou že z každého vytrieskať čo sa dá. Ale tváriť sa, že cestovné po tak dlhej dobe nezvýšiť alebo by pár ľudí odišlo je nezmysel, ono časť sa ich po istej dobe vráti. Však kam by aj šli, do áut. Ako keby ceny za PHM nestúpali (a dokonca ďaleko rýchlejšie ako cestovné v MHD).
A je lepšie o niečo zvýšiť cestovné ako redukovať výkony. Lebo potom bude tiež odliv cestujúcich, akurát že tí sa už nebudú mať vrátiť kam.
Valec
Re #161214 PetoMHD: "Pre človeka ktorý nie je z BA, pre niekoho kto sa nevyzná v MHD..."
Myslíš, že toto je skupina cestujúcich, ktorí si kupujú PCL? ?
Re #161216 no.ev.di.: A preto sa treba viac a aktívne zaujímať o dianie okolo seba, aby si politici nemysleli že im všetko prejde, lebo stádo tupých oviec tomu aj tak nebude rozumieť. Hubovaním na tomto fóre sa nič nezmení. Pozir, Drahovský si na blogu o citovaní zákona o premávke na pozemných kominikáciách a o dopravných značkách vypracoval na "dopravného experta", Slávik sa so svojou hubou a prezentovaním vlastných názorov mene (a teraz ho odcitujem) "vlastníkov Petržalky" stal hovorcom takmer celej Petržalky... atď.
Som teda strašne zvedavý, koľko tuná diskutujúcich príde zajtra do Cik Cak Centra a koľkí tam aj čosi k veci povedia. Lebo takto to zas bude len o Slávikovi a pár dôchodcoch čo tam budú apriori proti všetkému (a budú sa sťažovať ako od Technopolu na Hlavnú stanicu musia cestovať cez Rusovce, alebo ako strašne dlho sa cestuje linkou 99 z Ovsišťa na Antolskú). ?