Reply on: Joyki #161171:
Ja som to po prezretí toho seneckého CP s mapkou pochopil tak, že tá bezplatná celoročná "vláčikovská" linka je jedna a spája v sebe dve trasy (obe sú zložité s rôznymi zachádzkami a kľukatením sa - teda vláči ľudí kade-tade ?):PRÍKLAD: Spoj o 11:00 h z Autobusovej stanice. Najskôr ide smerom ku Kauflandu do tej oblasti, potom okolo rodinných domov neďaleko vstupu Slnečné jazerá - sever, následne sa dostane ku gymnáziu na konci pešej zóny odkiaľ spraví zachádzku k železničnej stanici. Odtiaľ sa po pešej zóne vráti na autobusovú stanicu o 11:32 h. To je trasa 1.
Následne (pravdepodobne bez prestávky) z autobusovej stanice vyráža na trasu 2, lebo už 11:39 h má byť pri hypermarkete Tesco. Odtiaľ okružne obslúži sídlisko až po železničnú trať. Potom ešte spraví zachádzku na tzv. "Nové sídlisko" smerom na Pezinok. Na Autobusovú stanicu prichádza 12:10 h.
Tam má prestávku len 10 minút a už o 12:20 h vychádza na rovnaké kľukatenie (trasa1 + trasa2). Medzi niektorými ďalšími spojmi má vodič dlhšiu prestávku, takže interval je nepravidelný (ale to aj kvôli takej dlhej trase).

MiroBA
Ukončenie premávky na TREŽ ? A je to už isté??
Ak hej tak je to dobrá hamba pre SR, bude len vyzitka ako sa u nás dbá na ekologickú dopravu ? . Do jedného z najvýznamnejších kúpeľných miest necháme chodiť radšej smradľavé autobusy nie že by zredukovali práve tie.
Znova dávam do pozornosti - v Rakúsku nie je problém s Lokálkou Wien - Baden hoci cez víkendy ňou takisto skoro nikto nechodí a napriek tomu tam premávajú v 15 minútovom intervale 2x trojčlánkové vozidlá z ktorých je minimálne jedno nízkopodlažné.
Inak, osobne si myslím, že nakoniec TREŽ aj ponechajú lebo už raz pri veľkom rušení mala na mále.