Reply on: Valec #160384:
Ja by som to riesil takto: - Os/Zr/REX vlaky z Viedne a Kutov na hl.st.
- Os/Zr vlaky od Pezinka a Senca na Nove Mesto, vybrane spoje, ktore su pripoje k EC/SC z Prahy, alebo sa na NM nezmestia by isli na Vinohrady (fyzicky by pokracovali az na hlavnu, ale bez cestujucich)
- Vnutrostatne IC/R do Petrzalky (so zastavenim na Novom Meste)
- Vlaky z Prahy (vratane tych do Budapesti) by stali v Lamaci a na Vinohradoch (hlavnu by presli), pricom v Lamaci by boli pripoje na smer Kuty a na Vinohradoch na smery Trnava/Senec.
no.ev.di.
1. L84 som navrhol spojiť s L34, t.j. L84 ide po Pražskej a pokračuje do Dúbravky v trase L34.
2. Čo sa týka tých Kramárov, tak tam som navrhol celkom často jazdiacu L206, na ktorú sa bude dať v pohode prestúpiť, príp. na Sokolskej sú k dispozícií aj ďalšie linky.
3. Neviem prečo na L53 je cez víkend lepší interval ako cez prac. dni v sedle, ale tak časom treba poskytnúť aj lepšie intervaly nie a 30min cez víkendy na L32 je predsa len slabota a to musí priznať každý nech je sebeviac proti preferovaniu KV v riešení MHD.
4. spojenie na Rajskú je zachované - prestup z L202/201 na L208 alebo 212 podľa návrhu
5. nákladné vlaky z VW premávajú cez Hl.st. a určite by bola blbosť ich ťahať cez Senicu, avšak by bolo dobré minimalizovať prejazd nákladných vlakov stanicou ak si to bude situácia vyžadovať. T.j.. čo pôjde z Břeclavi a nebude adresované do BA, tak by mohlo radšej cez Senicu ísť.