Reply on: 810zssk #160387:
Prepáč, ale je to volovina. Predovšetkým: kapacita kás HS aj po zbúraní prístavku bude oveľa vyššia, než v Lamači, na Vinohradoch či Novom meste. Ja by som to videl takto:1. zaviesť BID, aby sa znížili nároky na kasy,
2. pridať pár automatov (napr. priamo na peróny),
3. Os vlaky z Kútov viesť priamo do NZ a naopak, bez veľkých prestojov na HS,
4. IC a taktové R na Košice (po 2 hodinách) nechať na HS, posilové (do Žiliny a piatky) prehodiť do Petržalky,
5. niektoré Os od Galanty a Trnavy prehodiť na Nové Mesto,
6. zastavovať s EC/IC AJ na Vinohradoch, aby tí, ktorým je to bližšie alebo inak výhodnejšie (napr. kvôli menšej dochádzkovej vzdialenosti z MHD počas prestavby), nezaťažovali zbytočne HS.
no.ev.di.
1. L84 som navrhol spojiť s L34, t.j. L84 ide po Pražskej a pokračuje do Dúbravky v trase L34.
2. Čo sa týka tých Kramárov, tak tam som navrhol celkom často jazdiacu L206, na ktorú sa bude dať v pohode prestúpiť, príp. na Sokolskej sú k dispozícií aj ďalšie linky.
3. Neviem prečo na L53 je cez víkend lepší interval ako cez prac. dni v sedle, ale tak časom treba poskytnúť aj lepšie intervaly nie a 30min cez víkendy na L32 je predsa len slabota a to musí priznať každý nech je sebeviac proti preferovaniu KV v riešení MHD.
4. spojenie na Rajskú je zachované - prestup z L202/201 na L208 alebo 212 podľa návrhu
5. nákladné vlaky z VW premávajú cez Hl.st. a určite by bola blbosť ich ťahať cez Senicu, avšak by bolo dobré minimalizovať prejazd nákladných vlakov stanicou ak si to bude situácia vyžadovať. T.j.. čo pôjde z Břeclavi a nebude adresované do BA, tak by mohlo radšej cez Senicu ísť.