No praveze castokrat su tie plesnive Karosy lepsie do snehu ako cacane bakelitove somariny, ake tam jazdia teraz. ? Ked uz pre nic ine, tak preto, ze s manualom sa lahsie da vyhrabat zo snehu, ako s automatom.
...to, čo rastie pod Tebou, sú NOHY. Sú super tým, že sú univerzálne, stálym používaním naberajú na kvalite a dá sa na nich dostať prakticky kamkoľvek...a dokonca zadarmo. ?
Toto nie je celkom presné. Jazdila som Dlhé diely viac menej pravidelne v zimnom období - a veru nie s takými čačanými vecičkami, aké tam premávajú teraz, bola to stará plesnivá Karosa (a až raz TAMBUS) - a nestalo sa mi, žeby som sa nedostala na kopec...ani na Kramároch som nemala väčší problém (L32). Maximálne tam boli nejaké smiešne minúty meškania, ale výpadok nikdy.
Ale aspoň že to už nový primátor povedal na hodine otázok a odpovedí nahlas, že citujem:
"doteraz to fungovalo tak tak, že zavolal primátor alebo námestník - zahustite tú a tú linku a nikto neriešil čo by to stálo. Strata sa vykrývala rok dozadu." teda prax s politickými linkami zavádzanými ad hoc mimo rámec ročného projektu organizácie dopravy bola odhalená a mohlo by jej odzvoniť ?
Hej všade mimo DD majú linky pomaly ku každému paneláku, expres bus do centra popri električkách s kráľovským intervalom (t. j. výrazne navýšené výkony) a nové NP trolejbusy. ? ? ?
Marek1978