Reply on: Petto #159996:
čo sa inak týka sklápacích sedadiel v našich NB18, tak keď sklopí sedadlo človek naľavo v smere jazdy, tak už je nemožno sklopiť sedadlo ktoré je ako prvé pozdĺžne umiestnené pri ňom, lebo tam má človek nohy. Tie tri pozdĺžne sedadlá sú blbosť na n-tú a tiež nechápem prečo DPB dal naproti štvrtým dverám sedačky, keď tam mohol byť radšej priestor na státie. MBCC ho tam má, má ho tam aj Citelis, Mercedes, či Solaris, alebo aj MAN. Inak je zaujímavé, že pri takom malom priemere kolies sú stále tie sedačky nad nápravami pomerne vysoko položené, resp. sú tie výstupky veľké až príliš. SOR je vraj veľmi ochotný k zákazníkom čo sa týka požiadavok na interiér, tak neviem prečo DPB ponechal tie 4 sedačky oproti štvrtým dverám ?
matt11
podla mna , hlavny problem mhd je, ze je pomala, naozaj netusim preco musi elektricka stale zastavovat, uplne v pohode by som polovicu zastavok elektriciek skrtol, vzdy radsej idem busom ako elektrickou, aj ked normalne by to tak byt nemalo, hovori sa o rychloelektricke v petrzalke, ale ked zase presadia ze bude stale zastavovat tak moze chodit rychlo ako chce, ked stale stojii
a dalsi priklad dobreho napadu linky, ale absolutne zlej trasy je 65, podla mna by vobec nemusela chodit cez radiouvu, ale ist rovno po bojnickej a rano a poobede v spicke by vobec nemusela zachadzat na zastavky Rybnicna, Ou zeleznicne a OU obchodne, nechapem zmysel naco sa tade mota a toci sa tam, ked vela krat idem v 65 hned za nou ide uplne prazdna 55, naco je potom 55? ovela lepsie by bolo keby 65 ide rovno a ludia co tam potrebuju ist by si pockali chvilku na 55 alebo 59, alebo isli peso ,az tak daleko to nie je a keby sa tieto napady zrealizuju hned by bola 65 atraktivnejsia
a dalsi priklad v 156-ke som este v zivote nevidel cestujuceho a to ju vidim dost casto, to je skvele vozit vzduch
a takto sa da pokracovat
viem ze toto nejsu staznosti dpb, tam uz ani nepisem, kedze na maili neodpisuju, ani s tym imhd nic nema, ale je to asi nazor bezneho cestujuceho studenta co by sa dalo zlepsit