Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #159392:
ak nabudúci rok má ten vlak premávať a SADDS s SL bude sabotovať spoluprácu v podobe odmietania zvážnych liniek k vlaku tak rovno ten projekt s frekventovanejšou dopravou na trati 131 môžu zabaliť.
Reply on: no.ev.di. #159391:
RJ odkiaľ čaká ludí do vlakov? Podľa mna v tých vlakoch bude sedieť max 30-40 ludi. Ako doteraz, lebo busové prípoje už teraz vidím, že NEBUDÚ.
Reply on: boxcar #159387:
nemaj strach, ja tipujem, že hodinový takt tam má šancu iba za predpokladu, že z dedín na trati 131 nepôjde žiadny autobusový spoj, alebo iba ak tak v hodinovom intervale, pričom tam bude dokopy previazanosť s vlakom 30min. Inak ako, tak, že sa SADDS uskromní na výkony v BA kraji to nevidím.
Reply on: Peto3700 #159389:
Historické vozidlo má byť iba #3702
Bude teda 3700 ponechana ako historicke vozidlo, alebo poputuje do srotu???
Reply on: zakaznik #159386:
cez víkend v hodinovom takte? o tom sa iným obciam v okolí BA môže snívať..
RadimJet: Návrh cestovného poriadku na trati
Bratislava - Dunajská Streda - Komárno
http://railpage.net/uploads/files//cp131zsr.pdf
Reply on: kohutik10 #159384:
Vsak spravy z historie mozu byt, aj ked stranka vznikne neskor. Ked to sem niekto dal, je jedno, kedy ta stranka vznikla.
Reply on: Vladimír #159378:
Ale jak to že keď si tu dám staršie správy tak z oblasti MHD sú aj správy z roku 1992 (veď si pozri).
Reply on: TeBeCe #159380:
L82 je na prd. To čo sa ňou niekto odvezie, tak iba preto, že zrovna nejde 84,88 alebo 99 v úseku Farského - Nový most, ale o nejakom systematickom využívaní nemožno hovoriť. S intervalom 20min je nadväznosť iba s L83 a 84 počas poobednej špičky. Keby bola prevádzka vyslovene za účelom potrieb divadla Aréna, tak by linka premávala iba od 16 do 23. Do Sadu J.K. chodia ľudia poväčšinou pešo od Farského alebo Auparku.
Reply on: Hug0 #159381:
maju nahodene udice na oboch brehoch? 😃
Reply on: TeBeCe #159380:
Rozhodne nie! potom by si niektorý vodiči linky 82 (nebudem bližšie menovať? ) nemohli užívať krásy Dunaja s jedného brehu a druhého brehu, jedného, druhého, jedného, druhého a takto dookola ?
http://bratislava.sme.sk/c/5711102/propeler-sa-mozno-docka-novej-ery.html

a mozno by bolo nacase aj zrusit L82, ked uz stary most otvorili..na L95 to nie je daleko peso cez most.
Reply on: kohutik10 #159377:
V roku 2000.
Prosím vás poviete mi kedy tu na tejto stránke vzniklo o Bratislavskej MHD (vlastne kedy vzniklo celé IMHD) ?
Mimoriadna zmena na trati Zohor – Záhorská Ves

03.01.2011

BRATISLAVA (3. januára 2011) - Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) oznamuje, že s platnosťou od 1. januára 2011 nebudú na regionálnom traťovom úseku číslo 113: Zohor - Záhorská Ves premávať vlaky:

* Os 2317 s odchodom zo Záhorskej Vsi o 20.35 h
* Os 2318, resp. Os 2320 s odchodom zo Zohoru o 22.40 h, resp. 21.10 h.

Zmenu cestovného poriadku si vyžiadala objednávka Bratislavského samosprávneho kraja ohľadom dopravnej obsluhy na traťovom úseku Zohor - Záhorská Ves pre rok 2011. Bratislavský samosprávny kraj sa väčšinovo podieľa na financovaní dopravnej obsluhy na uvedenom traťovom úseku.
#3700 bola posledný krát v premávke 23.12.2010. takže ostáva už iba 3702 a 1414.
To si viem predstavit jak by sa tie pivne sudy gulali trebars michalskou ul. To by ich pustali dolu michalskou branou, lebo urcite by z hladiska logistiky bolo neoptimalne vytlacat ich tam az niekde od hviezdoslavovho
😃:-p 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.