Chcel som do fotogalérie prispieť fotkami z japonskej MHD (konkrétne v Tokiu, Kumamote a Fukuoke), ale na môj mail na adresu ba@imhd.sk mi ani po 3 dňoch nikto neodpovedal. Neviete niekto prečo? (Možno sa umiestňovanie fotiek do galérie riadi špeciálnymi pravidlami, ktoré nepoznám.)
Chcem sa opytat, ako vnimate (cestujuci i vodici) senzor interierovej teploty v niektorych supravach T6? (priklad 7907+7908, 7923+7924 a ine) su to tie supravy, co maju tie male krabicky pri smerovkach v interieri vozidla. Podla vlastnych skusenosti je v tychto supravach neumerne chladno vzhladom na chladne pocasie vonku. Ak niekto vidite do tejto problematiky blizsie, aka teplota musi byt v interieri, aby vozidlo zacalo plnohodnotne kurit? Thanks za nazor
Prispejem jedným postrehom k zvláštnemu grafikonu nočákov na Štedrý večer. Predstavme si príklad, že pôjdem domov okolo druhej. Autobusy vynechávajú odchody 2:30 zo stanice a 2:50 z okrajových častí. To však cestujúcim len skomplikuje situáciu a donúti ma zobrať auto. Konkrétny príklad aj spred roka, aj spred dvoch rokov. Bol som na polnočnej, skončila sa okolo pol druhej. 2:11 som nastúpil na spoj, odviezol ma na stanicu. Ale 2:30 zo stanice nič nejde, aby ma to odviezlo domov. A stanica je predsa prestupný uzol pri nočákoch, nie cieľ... A po minulé roky bolo v tomto čase na stanici okolo 100 nervóznych ľudí... Takto cestujúcim nepomôžu...
nemohlo ho kopnúť keď sa držal držadla na dverách lebo je odizolované od karosérie trolejbusu a to potiahnuté nevodivou fóliou a konce držadla sú priskrutkované k dverám cez umelohmotné koncovky takže sa musel držať priamo dverí alebo inej časti karosérie aby ho to koplo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Quakeman