Počúvaj, ty dopravný projektant, tak sa tam vyber a preskúmaj to, ty Tavárik! A hneď si tam urob aj dopravný prieskum, či majú záujem o nejakú minibusovú linku.
Lenze prave Obchodna je pripad kde ta trat ma zmysel - keby nebola tak pri zablokovani Spitalskej by nemali kade jazdit elektricky zo zapadu na vychod. Navyse, Obchodna je rusna ulica, na Hviezdoslavovom namesti by ta elektricka rusila charakter toho miesta...
názorov je kopu... v článku od E. Žiaka, je pripnutý výkres kde je CMO riešená traťou po Obchodnej a trať na Špitálskej tam nie je... Ktoré riešenie je teda po objektívnom posúdení správne? Čo sa týka Obchodnej tak dobre hovoríš, že tam by električka nemusela byť, ale zas to by tam lozili autá ešte viac a vydávali by sa zas zásobovanie a majiteľov obchodov, či reštík. ? Jediné riešenie by bolo úplne uzavrieť Obchodnú pre akúkoľvek dopravu...
inak zaujímavou a lokalitou tiež s problématickým prístupom dopravou sú aj ulice Strmé sady a K Horárskej studni, kam by podľa mňa mal určite autobus premávať lebo sa tam nachádza kostol a Dúbravský cintorín (asi aj jediný v Dúbravke), čo som videl fotky, tak veru strmé to je dosť ale je tam krásne, ani by človek neveril, že niekoľko 100m odtiaľ sa nachádza už panelová zástavba. Kiežby nesprznili tie všetky okrajové m.č. tými panelovými ohyzdami ? nepoviem, že nestavať paneláky vôbec ale optimum by bolo tak maximálne 5-7 poschodové.
Aj Obchodná je pešia zóna a má efektívnu alternatívnu trasu po Špitálskej.
Načo je komu dobrá pešia zóna v tých miestach, kde jazdila električka - t.j. v tom pokračovaní Jesenského, kde je dnes akurát obludné oplotenie americkej ambasády (ktorú ja by som odtiaľ bleskove vyfuckoval - ak chcete plot, nech sa páči, ale ráčte zmiznúť niekam do Petržalky).
Re #157435 no.ev.di.: Nemám informácie, že by sa v Tavárikovej osade nachádzalo nejaké zdravotnícke zariadenie. Také označenie vidím na mape aj ja. Možno v minulosti tam niečo bolo..
Tavárikovu osadu by bolo ideálne riešiť minibusom cez Bezekovu ul. ako si nedávno navrhol. Zaviesť linku priamo do nej je nereálne a určite zbytočné. Síce prevýšenie na konci Švantnerovej ul. je naozaj vysoké (asi najvyššie v Dúbravke), ale:
1; Minibus by sa tam naozaj nemal kde bezpečne otočiť ako jasne vyplýva z mapy
2; Cesty sú tam bez chodníkov, zablatené a úzke!
3; Minimálne v zime by tam minibus mohol mať problémy kvôli tomu naozaj vysokému prevýšeniu (neviem ako je to tam so zimnou údržbou).
4; Nepoznám to tam až tak detailne, ale ak sa nemýlim, stále sú tam väčšinou iba záhrady a záhradné chatky, a teda trvale obývaných rodinných domov je tam iba zopár.
A co myslis, preco 901 mala najprv 1 zastavku v AU a az potom bola predlzena dalej a ziskala viac zastavok? Ak si odpovies na toto, zistis ako to je s 801!
ak si dali takú požiadavku, že iba jedna zastávka tak to sú potom riadne hovädá. To je to isté ako keby L53 celé Vajnory bez zastavenia a zastavila by až na obratisku ?
Lebo nie je na to licencia? Lebo sa nema kde otacat? Lebo aj keby sa mal kde otacat, obratisko je znicene? LEBO STALE NECHCES POCHOPIT ZE JE ROZDIEL UROBIT LINKU V BA A UROBIT LINKU MEDZI 2 KRAJINAMI? (Aj ked sme v schengene, stale sme 2 ROZNE krajiny!)
Pretoze zastavka na stanici je uplne inde ako je dopyt.. Dopyt je najma v centre meste, preto by to malo stat tam (predpokladam, ze je poziadavka nech to ma len jednu zastavku v HU).
Ak tu je niekto kto sa vyzná v Dúbravke (mám na myslia západnú časť), tak síce podľa mapy sa nenachádza v Tavárikovej osade žiadna ulica, ktorá by bola prepojená s inou a vytvárala tak možnosť pre otočenie minibusu, šlo by aspoň minibus otočiť na nejakom mieste tam kde sa vetvia dve ulice? A ešte ma zajíma, že čo za zdravotnícke zariadenie sa tam nachádza.
810zssk
S velvyslanectvom suhlasim.