Dnes som sa bol previezť 801 do Rajky. Myslel som, že už ma veľa vecí nemôže prekvapiť, ale 801-tke sa to podarilo. Zistil som, že MHD meškalo so spustením tejto linky len preto, že nevedeli nájsť dostatočne odľahlé miesto na konečnú zastávku v Rajke. Autobus stojí úplne nezmyselne kdesi na konci Rajky odkiaľ nemôžete pokračovať vôbec nikam. Voľakedy som v Rajke robil 15 rokov a myslel som si, že ju poznám. Keď som vystúpil z autobusu, tak som nevedel kde som. Stačilo by, aby prešiel ešte asi 1,5 km a mohol by končiť pri železničnej stanici, kde by boli prípoje aj na vlaky ďalej do Maďarska, alebo naopak ľudia, ktorí si kúpili domy ďalej za Rajkou by z vlakov mohli prestupovať na tento autobus. Ale MHD asi nechce cestujúcich. Načo by im boli, veď dostali peniaze z EU, tak načo by im boli nejakí cestujúci. A to som ešte nespomenul ľudí, ktorí robia priamo na železničnej stanici. Autobusy teraz chodia prázdne, a bojím sa, že linku o pár mesiacov zrušia ako neefektívnu a pritom by stačilo tak málo. Posunúť konečnú v Rajke k železničnej stanici. Z Bratislavského MHD mi je do plaču ?
no to dúfam teda, že má... lebo ak aj takéto blbosti jej musí dakto písať tak potom neviem čo ona v tej hlave má. A ide nám vymývať mozgy ako je ona odolná voči vonkajším tlakom, vplyvom a pod. No trt, už len pri kampani verklikuje kraviny čo jej napísal jeden imbecil pán G. z Petržky ?
Napriek dostatku priestoru, redukcia priestoru pre autá o viac než polovicu, zatiaľ čo tu zo 17 metrov na bežnej ulici patrí autám 14 metrov vrátane legálneho parkovania na chodníkoch. Hlavne, že je všetko v poriadku. ☠
ale treskol by som krucifix pani Vašáryovej o hlavu jej fantasmagorickú ? to je úplne v predeli keď do toho fušujú ľudia čo sa do práce prechádzajú, prechádzajú sa z práce, na nákup, z nákupu,... žijú úplne mimo reality toho čo žijú a potrebujú bežní ľudia ktorí nečítajú rozprávky a tak to potom vyzerá.
intony + Max : inak zaujímalo by ma, že do akej miery je ten článok objektívny čo sa týka zverejnených variantov, lebo bolo ich až 8! (nájsť ich možno v príspevku #152303) hoc bol daný návrh vybraný v roku 1969 podľa toho čo písal R.A.T.P. je to aj objektívne ten najlepší? Ešte chcem poukázať na to, že ak sa pozrieme detailnejšie na mapku riešenia siete v CMO, tak napr. dnešná ul. I. Karvaša tam pokračuje cez Americké námestie a cca v smere ulice 29.augusta na Nivy. Takisto tam nie je zakreslená ani Mickiewiczova ulica, či Kollárovo námestie. Všetko to vyzerá ohodne lepšie ako súčanosť no fakt z tých návrhov si vybrať neviem. Osobne by som určite zmenil tú vec, že Ružinovskú radiálu by som viedol do mesta cez Záhradnícku a Mickiewiczovu až na Obchodnú. Čo sa týka trate po nábreží tak sú tu až štyri varianty :
1) obojsmerná premávka cez Jesenského a ponechanie trate na Vajanského nábreží iba ako manipulačnú trať či pre výluky
2) zobojsmerniť trať na Vajanského nábreží a zrušiť trať na Jesenského, príp. ponechať jednu koľaj pre výluky
3) vedenie trate od Nám. Ľ. Štúra po úplne novej trase a síce cez Fajnorovo nábrežie (ako je v návrhu z r. 1970), potom popod Starý most a vyústenie na Dostojevského rad
4) obnovenie trate na Hviezdoslavovom námestí s napojením na Jesenského, t.j. tam, kde sa dnes trať od Jesenského stáča na Mostovú ulicu a súčasne s týmto návrhom ponechať úsek Mostová - Vajanského nábrežie iba ako manipulačnú koľaj, príp. pre výlukový stav
ibaže musím dodať, že trolejbusy by boli značne obmedzené keďže po Mickiewiczovej by nič neprešlo a potom by bola zbytočná trať na Ul. 29. augusta a ani po Záhradníckej by nič neprešlo popri električke, ak tak iba jednosmerne IAD, pre t-bus by to stratilo zmysel celé tade premávať a tým pádom by asi sotva dačo šlo aj po Svätoplukovej, keďže táto trať ústi na severnom konci na Záhradnícku.
Určite by ale musela potom ako náhrada byť zavedená posilová t-bus linka k linke 201 v úseku Hl.st. - Račianske mýto - Trnavské mýto - Ružová dolina pre balíky ľudí idúce od Trnavského mýta na "miletičku", bolo by to minimálne prínosom v tom, že by sa od Trnavského mýta cestovalo na "miletičku" z jednej zastávky a nie z troch - nástupište elín, L201+209 a potom ešte L68.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MHDmarek
Re #157390 Marek1978: Kvôli zlému technickému stavu a skorodovanej karosérii .