Reply on: MatejBA #155723:
ok, ale s tým spojením Ružinov - centrum to je silná káva nemyslíš? Ja síce kvasím pri PC, hudbe a v práci, ale ak mi niekto povie, že ako centrum sa ráta iba Jesenského a Šafko, tak čo dodať?! Pri Šafku je Eurovea ibaže, kto z Ružinova ide do Eurovey električkou, tak nie je pri zmysloch. Je tam L50,66,70+68 (prestup),78.Ružinov ráno dnes : je 3800 osôb (L9 10xTT=2200, L8+14=10xK2=1600)
Ružinov v návrhu : bez L14 iba s TT to bude 15xTT=3300 (-500, cca 3xK2), s L14 = 4050 (+250)
Dotyčná osoba povedala, že dnes je ráno kapacita v Ružinove 3500, čo by bolo iba keby na L9 premávala každá druhá súprava ako K2. Ja som Kačicu na L9 videl iba počas výluky a vo výnimočnej situácií, takže akosi dotyčnej ani kapacita nesadla. Okrem toho nad tým návrhom som sedel aj s ľuďmi čo robia okolo MHD, takže nie je to fantazmagória.
Odvtedy sa tomuto useku vyhybam. Ked sa burala kablovka tak som si myslel ze konecne tie kolajnice daju prec...
kecho
blesková - zavádzanie spojov na DD - okamžite
najkratšia - vyhovenie dôchodcom - 32 dní
krátka - vybavenie busov značovačmi - cca 3 mesiace
stredná - oprava infotabule - cca rok
dlhá - príprava nespochybniteľného tendra - minimálne cca 2 roky (+ následne zrušený ? )
najdlhšia - vybudovanie prestupného terminálu - ešte sa dlho nestane
Re #155701 Ondro: a napr. Solarisy môžeme kupovať až potom, keď konečne niekomu docvakne, že stoja +/- rovnako ako Sory