Zda sa mi, ze ostrovcek je prilis maly (je to len taky trojuholnik), no nic nebrani tomu, aby sa rozsiril (resp. predlzil, aby som bol korektny). Potom by to slo.
a na vyjadrenie magistrátu si zabudol. Najlepší bol úsek o náročnom preprogramovaní radiča. Pokiaľ viem, tak preprogramovanie pamäte trvá tak cca 20 minút a tú potom stačí v radiči len vymeniť (to je tak na minútu roboty). Jedine, že by sa tieto naše (vraj už historické) Siemens radiče preprogramovávali pomocou diernych štítkov. ?
Re #155442 Ike: No, musím si to pozrieť na mieste, ale nedal by sa priechod rozdeliť na dve časti s vybudovaním ostrovčeka medzi tým jedným pruhom a traťou? Však miesto tam musí byť (keďže od mosta je ľavý pruh len na odbočenie vľavo). Takže cez dvojpruhový úsek+trať by mohla byť zelená pre chodcov dlhšia a cez jednopruhový stačí aj tých 7 sekúnd. Keď by som si tam ešte domaľoval električkovú preferenciu (teda aspoň predlžovanie fázy).... No proste nádhera.
Špecialitka bola, že podľa istej slečny je červená dosť krátko.... ? ?
a riešenie podmienené ďaľším jazdným pruhom? nejak mi to nedocvaklo... Chodím tadiaľ dosť často aj autom a viem, že 5s by ma určite nezabilo... Priepustnosť dopravy (akejkoľvek formy) skôr brzdia zhovadilosti typu Kuklovská a pod. ... Nech sa na toto pozrú páni z riaditeľstva
poviem ti tak, že keď sem došiel SOR NB 18, tak som to nevidel tak tragicky ako s odstupom času, keď prichádzam na jeho mínusy. Navyše tie autobusy pri našich cestách budú za krátko tak vyhrkané, že to bude počas jazdy v nich všetko hrkotať jak v Ik415/435.
Načo tebe argumenty znášať? Aj keby ti ich človek natanieriku s belasým pásikom priniesol a chvostíkom pritom vrtel, aj tak by si ich odignoroval a ďalej si tliachal svoje dunčoviny.
ahaaa, no zaujímavé argumenty máš, nič viac nevieš?! ? jedinou výhodou tvojho príspevku je, že si zas nezobral slovník cudzích slov a nezačal tu svoju odbornú analýzu človeka. ?
Stačí ho (ich) všade ku kritike menovať. Aspoň bude(ú) mať na googli referencie. ?
Re #155430 Vladimír: Napr. hneď za rohom vo Viedni na Wiedner Hauptstraße, ak sa nemýlim, tak zastávka Paulanergasse (aj foto niekde mám). Ešte by si aj tandem GIB-NOPE-Siemens prišiel na svoje.
Vo svete som videl aj také riešenie, že pred zastávku sa umiestni svetelná signalizácia, ktorá detekujúc vjazd električky do priestoru zastávky vodičom ostatných vozidiel dá červenú, a to až do momentu, kedy električka zastávku opustí.
Aj to ten priemer zvyšovali návštevníci tohto webu.
Re #155424 Martin Fundárek: Ale hlavne, že kpt. Mgr. Ján Vŕbik (Čo vôbec robí na ODI KDI, keď je Mgr. a nie Ing.? Vlastne to všetci vieme, filozofuje o blbostiach.) a jeho riaditeľ pplk. Ing. Miloslav Seifert budú radšej do sveta prostredníctvom svojho trubača npor. Mgr. Františka Peczára tliachať sprostosti o nebezpečnosti zastávky, než by tam poslali hliadku (nemusia priamo oni, ale niekto z KDI), ktorá bude takýchto kaskadérov odmeňovať pokutovými blokmi. Ja naozaj neviem, za čo tých ľudí platíme. ?
Chcem sa opýtať na L 801 že keď napríklad cestujem od Novej budovy SND ale idem napríklad len Rusovce tak musím zaplatiť plné cestovné ako keby som išiel do Rajky?
Ja som tam zažil konflikt, keď vodič auta zastal na úrovni 2. dverí druhého vozňa dupláku a tam chcel cestujúci nastúpiť, tak začal nadávať vodičovi auta že ho ohrozuje, že či nepozná vyhlášku a že zavolá policajtov a ten vodič auta niečo tiež hlasno reagoval, ale som už nepočul čo... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
a riešenie podmienené ďaľším jazdným pruhom? nejak mi to nedocvaklo... Chodím tadiaľ dosť často aj autom a viem, že 5s by ma určite nezabilo... Priepustnosť dopravy (akejkoľvek formy) skôr brzdia zhovadilosti typu Kuklovská a pod. ... Nech sa na toto pozrú páni z riaditeľstva