Reply on: AAA #154928:
Nechcem do toho príliš rýpať, ale z tunela nie je explicitne vylúčená celá cestná premávka... Nie je tam, tak ako predtým - značka B1 - zákaz vjazdu všetkých vozidiel s dodatkom okrem MHD, ale je tam sústava značiek B3 zákaz vjazdbu motorových vozidiel, B11 zakaz vjazdu cyklistov a B13 zakaz vstupu osob. To znamena, ze zakaz sa nevstahuje pausalne na celu pozemnu premavku s vynimkou MHD, ale obmedzuje de facto 2 typy vozidiel z 3 (motorove a nemotorove), cim implicitne chape elektricku ako 3. typ vozidiel pozemnej premavky - elektricku...Aby to bolo jednoduchsie, vravim, ze som videl cez tunel prechadzat policajtov... ako sa ma tvarit elektricka a policajne auto ak sa stretnu? definuje to zakon o cestnej premavke, alebo drahovy zakon? naopak, napriklad na useku na racianskej k takejto situacii nemoze dojst...
teda moj zaver k tejto problematike
- pokial na trati moze nastat situacia, ktora nie je obsiahnuta v drahovom zakone, tak je to subezna premavka a pokial takato situacia nemoze nastat, je to premavka na samostatnom telese.
Tunel je podla mna analogicky pripad s elektrickovym prechodom medzi Americkym a Florianskym namestim
Ike
Na účely tohto zákona sa ďalej rozumie
"v) vozidlom motorové vozidlo, nemotorové vozidlo a električka.
Vlak tu v tomto kontexte rozlišoval, preto by som nezachádzal do extrémov a nedával vlakové priecestia a železničné na jednu úroveň...
hoci nevylučujem, že by som neprijal lepšiu preferenciu a hlavne vylúčenie povinnosti vodičom električiek dávať prednosť chodcom na priechode pre chodcov... toto tiež spomaluje premávku a je to zvrhlost