Reply on: Ike #154803:
každú celú hodinu znamená, že lanovka sa uvedie do chodu vždy v tú celú hodinu. Tzn. prídeš tam, kúpiš si lístok a počkáš do celej hodiny. Keď odbije tá celá hodina, lanovka sa zapne a jazdí dovtedy, kým sa neodvezú všetci cestujúci ako zdola, tak zhora. V momente, kedy nastúpi posledný cestujúci dole, resp. hore, nástup sa ukončí a od tej chvíle sa ťahá len dovtedy, kým tento posledný cestujúci nevystúpi.Toto neplatí počas víkendov a sviatkov, ak je veľa návštevníkov, ktorí prichádzajú priebežne. Vtedy lanovka jazdí stále a dá sa nasadnúť kedykoľvek. Počas týždňa, kedy býva ľudí menej, sa samozrejme riadi vyššie uvedeným.
heuliez
Proc to povazujes za zert?
SORky maji nedostatecny objem nadrze a tudiz nevydrzi na celodennich kurzech bez dotankovani. Neni to vsak problem pouze SORek, DPB setril pri nakupu CNG Solarisu, ktere dokud budou na celodennich kurzech, tak budou muset sjizdet s linek do Jurajova dvora, pritom stacilo objednat provedeni na delsi dojezd, tedy v takovem, aby CNG nadrze meli vetsi kapacitu.
Vratim se k SORkam na 99-ce. Vyhodou linky 99 sice je, ze ma konecnou nedaleko vozovny, takze dotankovani vozu nebylo tak komplikovane, jako kdyby byly nasazeny na linku 91, ale myslim, ze i ridici si budou mnout ruce, ze zase ridi, byt starsi, ale kvalitni vozy. Podobne se zaraduji mnozi cestujici, kteri nove SORy prilis pozitivne neprijali. Jedinou nevyhodou bude ztizeni podminek prepravy pro imobilni cestujici, protoze na 99 budou po boku Ikarusu 415 pravdepodobne jezdit pouze 2 nizkopodlazni vozidla IKarusy 412.
Bylo by tez rozumne presunout SORy NB18 ze 4 na 1. a 2. divizi a misto nich do Petrzalky prevest zbyvajici Ikarusy 435.