jazdili tu už aj väčšie trosky celodenné služby a DPB na to ? z vysoka... ja som v prípade B741 hovoril iba o ZV a delených službách, čiže to isté čo majú TAM-BUSy pre svoj vek a stav.
pozri, nepoviem, že museli ich nechať všetky v premávke, ale vyradiť všetky je druhý extrém. Nejaká záloha sa vždy zíde a zvlášť nášmu DP, ktorý síce nakúpil 50 kĺbov no otázne je čo mu dovolí rozpočet mesta nabudúci rok (MBCC asi nepripadá v úvahu) a čo nabudúci rok dojazdí nadobro, určite si to odnesú nejaké TAM-BUSy a Ik435... ak sú tie B741 vyradení dočasne, ako písal kecho, tak je dobre, že ešte môžu byť k dispozícií a môžu ich dať doporiadku na zálohu, príp. dlhší záskok za iný voz.
mýliš sa, metro nie je otrepané - dnes ráno som videl (de)bil-board Ftáčnik2010 - "obchvat a metro" ?
Re #154450 810zssk: niekedy minulý týždeň som ho raz videl na jednej 99ne...
Re #154454 Petto: "Naco mali jazdit cca 15rocne vrakosy ,ked doslo 50 novych klbov ???" uvidíš tak o 5-6 mesiacov, keď bude 94ka (následne aj 68 a pod.) opäť krátka, lebo "nie sú kĺby"
Re #154463 S499.1023: existuje aj inštitút "dočasné vyradenie z evidencie" - odovzdáš zeleným mužíčkom EČV, nemusíš platiť PZP ani mať TK/EK - len ten voz nemôžeš mať na verejnom priestranstve...
Ja neviem, aká je konkrétne situácia s klobásami, či si mohli dovoliť vyraďovať alebo nie ale ma len zaujalo, že Dunčo mal hneď jasno, kto všetko sú hlupáci. Múdry hospodár napríklad nebude platiť prípravu na STK, samotnú STK a poistku niečomu, čoho využitie a životnosť sú veľké neznáme.
preco by nemal vyradit, pri 50 novych vozoch si myslim , ze DPB mohol daco vyradit. A isiel si dakedy dakou starou 42xx - cislo uz neviem ,ale dotycny voz už ani ťah nemal, o interieri ani nevravim - hnus
Ale má aj trochu pravdu, lebo keďže ďalšie nové kĺbaky prídu v nedohľadne a Tamy a Ik 435 kontinuálne odchádzajú, o rok sa môže stať, že budeme tam, kde sme boli pred 1. 7..
neblazni ,ved to uz boli vraky na ntu . Naco mali jazdit cca 15rocne vrakosy ,ked doslo 50 novych klbov ??? Mozno vyzerali niektore k svetu ,ale t uz boli prehnite,zhrdzavene,len mozno "pekne " cervene plechy to prekryvali.
čo NO COMMENT?! Pozri na jednej strane extrém, že nikomu nevadilo, že sa tu vozíme vo vrakoch a potom keď ešte môžu nejaké tie vozidlá poslúžiť ako záloha, tak zrazu sa tvárime, že máme klbákov za priehršť. Určite pár Petržalských Karos malo a mohlo ostať ako ZV, príp. na delené služby na L59,92,94 alebo posila ráno na 91/191.
napr. na 15M MANe v kombinacii s fotobunkou skvela vec...nastupovala mamicka s kocikom a dalsim dietatom a kym to vsetko nalozila, trikrat jej dvere vrazili do kocika...
Zazil uz niekto realne dopyt na solo vozoch (Tedom, SOR, Citelis)? Napriek tomu, ze to funguje uz 12 dni tak vcera som to prvy krat videl (vecerna 66ka s hrbatou sorkou), vacsinou na to dlabu ?
Na CapaCity je to v kombinacii s fotobunkou skvela vec, hlavne v zime to bude mat zmysel
To čo za KKTA nechalo vyradiť zvyšné Karosy B741 čo mala Petržalka?! Dakomu už načisto ale absolútne totálne dr*lo v tej sprostej lebeni? "Hurá došli nové SORky, poďme odfajčiť Karosy", veď tie vozidlá mohli jazdiť aspoň ako ZV alebo delené služby pre boha! Radšej by som sa vozil v naftovej starej Karose B741 než v tej "modernej" SORke, ktorá je asi tam kde Citybus v 90. rokoch ? ?
Račianskou som roky denne cestoval a cestujem dodnes. Zápchy tam boli, sú a budú. Kedysi sa obchádzať dali, ale len čiastočne (napr. úsek Gaštanový hájik-NBK cez Cintulovu a Pri bielom kríži, kým z Cintulovej neurobili jednosmerku, zápcha pred VÚZ cez Kukučínovu); vždy však boli úseky, ktoré sa obísť nedali (Skalická - Janoškova) a dnes je takým zápcha pred Vinohradmi. Vďaka nej stíham prestúpiť na Predmestí z vlaku na 59-ku pri čase na prestup 0 minút, a ešte na ňu aj musím čakať .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe