Reply on: Petto #154231:
Nieje problém niečo prerobiť ale len na podvozky všetkých električiek treba zainvestovať tak 18mil. eur a na zvyšok infraštruktúry tak zo 160 až 200mil.eur a sme tam kde dnes ale bez nového vozidla a na dlhé roky v riti.Toto si nedovolí nikto ani v európe meniť v rozsahu prevádzky aká je v Bratislave ,to by bola investícia tak na 30 až 50 rokov.
. Zaujimavo vyriesili CNG nadoby, ktore su uz nizsie umistnenene a nie na streche , preto je aj preto vyska "salonu" pre ludi nizsia medzi 1. a 2. dverami
Majo
Re #154231 Petto: Je to NEHORÁZNE finančne nákladné - treba prerobiť trate (rozhodne nie všetky sú pripravené na zmenu rozchodu), zázemie a nakúpiť nové podvozky na všetky električky. Za to čo by to stálo sa dá postaviť trať do Petržalky! A hlavne efekt tohto kroku by bol NULOVÝ, či skôr záporný, keďže úzky rozchod umôžňuje rýchlejší prejazd ostrými oblúkmi.
Re #154232 Quakeman: Problém je skôr nájsť výrobcu, ktorý by úzkorozchodné vyhotovenie neponúkal...