Reply on: Majo #154238:
nevyznám sa v tom moc,ale čo je ešte prijateľné pre naše trate,ale aj cenovo ?
. Zaujimavo vyriesili CNG nadoby, ktore su uz nizsie umistnenene a nie na streche , preto je aj preto vyska "salonu" pre ludi nizsia medzi 1. a 2. dverami
Majo
Re #154231 Petto: Je to NEHORÁZNE finančne nákladné - treba prerobiť trate (rozhodne nie všetky sú pripravené na zmenu rozchodu), zázemie a nakúpiť nové podvozky na všetky električky. Za to čo by to stálo sa dá postaviť trať do Petržalky! A hlavne efekt tohto kroku by bol NULOVÝ, či skôr záporný, keďže úzky rozchod umôžňuje rýchlejší prejazd ostrými oblúkmi.
Re #154232 Quakeman: Problém je skôr nájsť výrobcu, ktorý by úzkorozchodné vyhotovenie neponúkal...