Zda sa, ze niektori vodici si reko tunela nevsimli. Jazda typu naslapnutie, kotulanie, naslapnutie atd. Cas jazdy cez tunel 1.35, celkove meskanie u kapucinov 4 minuty...
len aj tento rok premávala tuším už 5-teho, čo mali byť tie vodácke majstrovstvá
Re #154042 Valec Re #154048 Lbr: tak a teraz som z toho jelen-daněk a srnec
Re #154074 Valec: ?
Re #154051 Solider: ale veď gamča sa predsa už odsťahovala naspäť
Re #154056 no.ev.di.: "dojičkami na L3 " ? sory, ale nedalo mi to ?
Re #154064 no.ev.di.: "spojenie Šafko - Dúbravka" by už snáď nemalo byť také preferované, keď teraz na šafko jazdí už iba 95ka...
No mne slo najma o tie vytlky, neuvedomil som si, ze tam je iny povrch. TakRe #154076 TeBeCe: No mne slo najma o tie vytlky, neuvedomil som si, ze tam je iny povrch. Tak snad to bude OK. snad to bude OK.
mozno preto, ze:
nie je potreba podbijania trate, ani ineho otvarania zvrsku
na krajoch a uprostred toho je tiez beton/asfalt, tak preco nie na celej ploche
cementobeton snad vydrzi viac ako asfalt, takze sa nepocita s nejakymi vytlkmi...cas ukaze...
Nie, mne sa celkovo priemerna rychlost zda nedostacujuca, ked kedysi bola rychlejsia. Je zaujimave ze autobusy mozu po Brnianskej jazdit 70 km/h ale elektricka v uzavretom tuneli, kde je zakaz vstupu nemoze ist ani 60 km/h tak ako kedysi.
Ak budeš cvičiť na nejakej babe, tak budem možno skoro spokojný ? a budem Ti držať palce. A keď už hovoríš o tom viacnásobnom rokovaní s vedením DPB, možno by bolo vhodné pri tej diskusii to aj spomenúť: - "aj sme im navrhli, aj tak sa na to vy..... a poslali nás niekam". Človek potom hneď vie, na čom je. Inak tá diskusia vyznieva ako fantazírovanie.
"L5 ide pre Raču cez Obchodnú a L3 na Špitálsku v návrhu B" #154036 no.ev.di:
3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť, K2, 8/8/8//15
5 : Rača – Obchodná – tunel – Dúbravka a späť, TT, 8/8/8//15
Takže ako? Na to, že sa 3-ka bude točiť na Špitálsku cez Obchodnú, sa ako cestujúci môžem vytento, nepotrebujem vyhliadkovú jazdu. Ale keďže aj 9-ku v návrhu B vedieš cez Špitálsku, tak ide asi o Tvoj omyl a trasa linky 3 mala byť Rača - Špitálska - Nám.SNP - Obchodná - Ružinov. Tým by si mal síce pokryté z oboch radiál oba smery, ale vyvolával by si ducha v pokoji zosnulej (našťastie) linky 16. Takže tak či tak, návrh B je podľa mňa zlý.
poviem ti tak, že dakomu sa zas páči návrh bez L5! Potom zas kopa ľudí ti nepustí spojenie Šafko - Dúbravka. Uvedom si, že nemôže spojiť všetko so všetkým pri 8min a už vôbec nie pri 4min., pričom ma udivuje, že tr3mpho dogma sa Vám páčila.
Boze chran nas! Ak nahodou prijmu niektory z tych horsich navrhov tak to bude amen-tma. Niektore napady mas dobre, ale niektore by uplne znechutili vacsinu vlkov cestovat prave elektrickou.
Inak mozem otazku preco prave L5 chcete tak vehementne zrusit? Ak nie najvytazenejsiu, tak pri najhorsom 2 ci 3 najvytazenejsiu elektrickovu linku? Lebo medved? Ta linka cez tunel zmysel MA oproti takej L1/L12, ktore by sa kludne mohli zlucit a urobit Dubravka - Safko - Trnavske - ZST Nove Mesto.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA
Inak mozem otazku preco prave L5 chcete tak vehementne zrusit? Ak nie najvytazenejsiu, tak pri najhorsom 2 ci 3 najvytazenejsiu elektrickovu linku? Lebo medved? Ta linka cez tunel zmysel MA oproti takej L1/L12, ktore by sa kludne mohli zlucit a urobit Dubravka - Safko - Trnavske - ZST Nove Mesto.