Reply on: no.ev.di. #154036:
Zásadnou chybou variantu B je, že obe linky z Rače ťaháš na Obchodnú. Vo variante C sa mi vidí, že je priveľa točenia poloprázdnych vozidiel okolo divadla a posilová 7 z Vinohradov smeruje zasa do toho istého smeru, ako 3 - hodilo by sa ju dať cez Obchodnú, ale tam by už bol dosť výrazný prebytok kapacity oproti dnešku. A sa mi vidí celkom schodný. Ale chcelo by to prestupnú zastávku na Radlinského aj v smere do Rače.
no.ev.di.
Variant A/
na L3 dať dvojičky a zrušiť L8, na L5 dať K2 (to by ale šla dole kapacita na Šafku)
Variant B/
na L3 dať dvojičky a zrušiť L8, K2 dať na L7 (kapacita by šla dole v Karlovej Vsi ráno o 590os medzi 6:30-7:30, poobede by to pri jednej linke K2 a troch TT bol stále nárast o 650os/h medzi 14:00 a 18:30), na L5 iné ako TT neuvažujem!