Reply on: luky1 #154020:
alebo by to mohlo byť riešené ako "trajekt" pre električky ? električka by našla na dosku, ktorá by plávala a preplavila by sa tunelom ? ale možno fakt nejaké závažné veci sa na tom tuneli opravili, ak to fakt vydrží tých 20 rokov tak to nebude také zlé. By ma zaujímalo to, že kedy sa bude rekonštruovať trať na Hl.st. Či ju zrekonštruujú a potom zas rozkopú úsek Žilinská - Hl.st. a zakopú pod zem smerom k stanici alebo to uzavrú spolu s prestavbou Predstaničného nám. A tiež ma zaujíma kde sa budú točiť nočáky v prípade, že bude Predstaničné nám. rozkopané. Snáď sa konečne podarí odstrániť do debilné točenie pred Hl.st. lebo už mi to lezie na nervy a praktické to je ako riť.
luky1
Zopár čísel: obnova električkovej trate na Krížnej v dĺžke 1300 m vraj stála 3,5 mil eur, čiže výmena 800 metrového úseku koľají v tuneli mohla stáť okolo 2,2 mil eur. Na prekládku vodovodu prispela vodárenská spoločnosť sumou 3,5 mil eur. To je dohromady 5,7 mil eur. Do celkovej ceny rekonštrukcie tunela 8,3 mil eur (t.j. 250 miliónov v starých slov. korunách!) chýba ešte 2,6 milióna eur. Mám tomu rozumieť tak, že toľko stál kamerový systém a oprava únikových chodieb? Nie je to priveľa?